Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να γίνει κατανοητή η έννοια και η επίδραση του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και πιο συγκεκριμένα στο Irene Palace Hotel. Αρχικά παρουσιάζονται αναλυτικά κάποιες έννοιες και χαρακτηριστικά του μάρκετινγκ και στη συνέχεια γίνεται περαιτέρω ανάλυση κάποιων εννοιών που αφορούν το τουριστικό μάρκετινγκ συγκεκριμένα. Επίσης, επιλέχθηκε η ξενοδοχειακή μονάδα Irene Palace Hotel ως μελέτη περίπτωσης όπου αναλύεται η σημασία και η επίδραση του τουριστικό μάρκετινγκ στο συγκεκριμένο κατάλυμα. Τα στοιχεία που αντλήθηκαν για την μελέτη περίπτωσης ήταν από πρωτογενή έρευνα και συγκεκριμένα με προσωπική συνέντευξη από τον διευθυντή του ξενοδοχείου. Ακόμη για την διεκπεραίωση της μελέτης περίπτωσης επιλέχθηκαν κάποια δευτερογενή στοιχεία που είναι το διαδίκτυο. Τέλος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας και σε τι βαθμό εφαρμόζεται το μάρκετινγκ στην συγκεκριμένη ξενοδοχειακή μονάδα.