Περίληψη:
Οι δημόσιες σχέσεις, όπως οι περισσότεροι παραδέχονται, έχουν καταστεί μία από τις πιο ισχυρές δυνάμεις της κοινωνίας. Η πρακτική δε των δημοσίων σχέσεων, η οποία βρίσκεται μόλις στον δεύτερο αιώνα εφαρμογής της, δεν υπήρξε ποτέ τόσο κραταιά ή αγαπητή όσο στις μέρες μας. Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιείται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση των δημοσίων σχέσεων στην Ελληνική Αστυνομία. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό μέρος. Στο πρώτο μέρος, το θεωρητικό, έγινε άντληση πληροφοριών από την σχετική βιβλιογραφία. Στο δεύτερο μέρος (πρακτικό), χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος μελέτης περίπτωσης (Case Study) και η άντληση ερευνητικών δεδομένων έγινε από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές (μέσω συνέντευξης , διαδικτύου). Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων αναγνωρίζεται ως εξαιρετικά σημαντικός από την ΕΛ.ΑΣ.. Λαμβάνοντας υπόψη τις αντικειμενικές δυσκολίες που προκύπτουν, το Γραφείο Ενημέρωσης Δημοσιογράφων, προβάλλει το έργο και τις δραστηριότητες της ΕΛ.ΑΣ., χρησιμοποιώντας μία πληθώρα εργαλείων.