Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η Συνεταιριστική Τράπεζα Σερρών. Ακόμη, παρουσιάζεται η θέση της Τράπεζας στην τοπική κοινωνία του Νομού Σερρών και όλα τα μέσα που χρησιμοποιεί ώστε να διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες τράπεζες. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για την εκπόνηση της εργασίας είναι αυτή της μελέτης περίπτωσης. Αντλήθηκαν στοιχεία από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές. Τα πρωτογενή στοιχεία προήλθαν από συνέντευξη αρμόδιου προσώπου. Τα δευτερογενή στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν είναι από το διαδίκτυο, τον τοπικό τύπο και έντυπα της Τράπεζας. Συμπέρασμα της έρευνας αυτής προήλθε από τη σύγκριση του θεωρητικού μέρους με αυτό του πρακτικού όπου διαπιστώθηκε ότι η Συνεταιριστική Τράπεζα Σερρών εφαρμόζει τις αρχές του μάρκετινγκ και την κάνουν να έχει σημαντική θέση στην αγορά του Νομού.