Περίληψη:
Καθώς οι ίδιες οι εταιρίες έρχονται αντιμέτωπες με τις προκλήσεις του μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης και ειδικότερα της Εσωτερικής Αγοράς, συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο ότι η Εταιρική Κοινωνική ευθύνη μπορεί να ενέχει άμεση οικονομική αξία. Παρά το γεγονός ότι η κεντρική ευθύνη μιας εταιρίας είναι η παραγωγή κερδών, οι εταιρίες μπορούν παράλληλα να συμβάλλουν σε κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς στόχους, μέσω της ενσωμάτωσης της Εταιρικής Κοινωνικής ευθύνης ως στρατηγικής επένδυσης στην κύρια επιχειρηματική στρατηγική τους, στα μέσα διαχείρισης και στις δραστηριότητες τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να καταγράψει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις που είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο Αθηνών προβάλλουν στον ιστότοπό τους την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η ποσοτική ανάλυση περιεχομένου στους σχετικούς διαδικτυακούς τόπους των εξεταζόμενων εταιριών. Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των εταιριών με (45,1%) ασχολείται με την ενίσχυση της τοπικής κοινότητας, σε ποσοστό (42,3%) είναι η πιστοποίηση ISO και με ίδιο ποσοστό (40,3%) είναι η υγεία και ασφάλεια στην εργασία και οι χορηγίες. Παρόλα αυτά βλέπουμε πως η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι αναγκαίο πεδίο λειτουργίας σε όλους τους τομείς της, έχοντας ως στόχο εκτός από το προσωπικό κέρδος να βελτιώνουν το περιβάλλον και την κοινωνία στην οποία δραστηριοποιούνται.