Πλοήγηση ανά Τμήμα "Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Τμήμα "Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Καλούδη, Ειρήνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-05)
    Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του μάρκετινγκ της ΙΚΕΑ μιας από τις πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις στον κλάδο του οικιακού εξοπλισμού γίνεται μέσα από αυτήν την εργασία. Για την έρευνα της εργασίας συλλέχθηκαν πηγές ...
  • Ψαλτόγλου, Όθων (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η φαρμακευτική εταιρία Pfizer Hellas και εξετάζεται ο λόγος που καθιστά ξεχωριστή την εταιρία στον ...
  • Σαββίδου, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-12)
    Το μάρκετινγκ αποτελεί μια από τις βασικότερες λειτουργίες για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και υλοποιεί το μάρκετινγκ η εταιρεία Αδαμίδης ...
  • Κασούρη, Αγγελική (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-04)
    Το Μάρκετινγκ αποτελεί μία από τις βασικότερες λειτουργίες μιας επιχείρησης που τη βοηθάει να εντοπίσει και να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών στους οποίους στοχεύει. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής ...
  • Τοπαλίδου, Θεανώ (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η εταιρεία DMN SPORT. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Η μέθοδος που ...
  • Παπαδοπούλου, Μαίρη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-05)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των ενεργειών μάρκετινγκ που πραγματοποιεί η επιχείρηση Πρίσμα Α.Ε. καθώς και των εργαλείων μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης ...
  • Χαντζαρίδου, Βασιλική (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
  • Παπαδοπούλου, Βαλεντίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην εφαρμογή του μάρκετινγκ σε μια εταιρία. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή και παρουσίαση της στρατηγικής και των τακτικών του μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρία Μαλλιάρης ΑΕΒΕ ...
  • Κούρα, Μαρία; Χίλα, Σωτηρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
  • Μπαλακανάκη, Άννα; Σαγιά, Μαρία-Αναστασία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2012-05)
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να δείξει τη λειτουργία του μάρκετινγκ της εταιρίας Euromedica. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι διπλή: α) άντληση πληροφόρησης για την εταιρία από δευτερογενείς πηγές και β) ...
  • Χαραλάμπους, Αντώνιος; Μπιζμπέλης, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-10)
    Σκοπός της εργασίας είναι να καταγραφεί και να μελετηθεί ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνεται και υλοποιεί το μάρκετινγκ η εταιρεία Κάντζας Α.Ε. Για την άντληση των ερευνητικών δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της μελέτης ...
  • Αποστολοπούλου, Αικατερίνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να καταγράψει τον τρόπο με τον όποιο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η εταιρεία ΚΡΙ-ΚΡΙ. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι αυτή της μελέτης περίπτωσης. Αντλήθηκαν στοιχεία ...
  • Κουτλιάνη, Κωνσταντίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-12)
    Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ το Capsis Hotel. Ακόμη, περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο το ξενοδοχείο χρησιμοποιεί τα εργαλεία του μάρκετινγκ ...
  • Μιχαλάκα, Ειρήνη; Ποντίκατζη, Ιωάννα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-05)
    Σκοπός της εργασίας είναι να καταγράψει και να παρουσιάσει το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου Electra Palace στην Θεσσαλονίκη. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι αυτή του case study και τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στην ...
  • Δούμτση, Θωμαΐς (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-06)
    Στη παρούσα εργασία περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο το ξενοδοχείο πέντε αστέρων ¨Kassandra Palace Hotel & Spa¨ χρησιμοποιεί τα εργαλεία του μάρκετινγκ. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης (case study) ...
  • Γκιουζέλη, Αντωνία; Ματσούκη, Πηγή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-12)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την σημασία του μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα με τον τρόπο τον οποίο εφαρμόζεται το τουριστικό μάρκετινγκ σε ένα πέντε αστέρων ξενοδοχείο. Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του ...
  • Αλεξανδρίδου, Ελισάβετ Χ. (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-12)
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τον τρόπο που εφαρμόζει το μάρκετινγκ το ξενοδοχείο Holiday Inn στη Θεσσαλονίκη, έπειτα από τη θεωρητική ανάλυση βασικών εννοιών του μάρκετινγκ γενικά και, ειδικότερα, ...
  • Τανούρη, Φωτεινή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνονται και εφαρμόζουν το μάρκετινγκ τα Λουτρά Πόζαρ, που εδρεύουν στο Ν. Πέλλας. Η εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος της ...
  • Μανδουραράκη, Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο να παρουσιάσει το μείγμα marketing της εταιρίας Γ. Χρυσός-Λ. Σταματάκης Ε.Ε, που εδρεύει στο Νομό Λασιθίου και πιο συγκεκριμένα στο 3ο χλμ Ιεράπετρας-Γρα Λυγιας. Για την ...
  • Λαζίδου, Όλγα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-04)
    Η εργασία αυτή πραγματεύεται τους λόγους που ώθησαν τη χώρα στην υπογραφή του Μνημονίου καθώς και τις επιπτώσεις που έχει αυτό στην αγορά εργασίας, εξαιτίας των σκληρών μέτρων που επιβλήθηκαν. Έμφαση δίνεται στην αισθητή ...