Περίληψη:
Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ το Capsis Hotel. Ακόμη, περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο το ξενοδοχείο χρησιμοποιεί τα εργαλεία του μάρκετινγκ που του παρέχονται. Η εργασία αυτή είναι μία μελέτη περίπτωσης (case study) με άντληση των δεδομένων της από α) δευτερογενείς και β) πρωτογενείς πηγές και πιο συγκεκριμένα την συνέντευξη η οποία πραγματοποιήθηκε στις 1 Σεπτεμβρίου του 2015 με την υπεύθυνη του τμήματος μάρκετινγκ του Capsis Hotel την Κυρία Ανατολή Καπνίδου. Χωρίζεται σε δύο μέρη το θεωρητικό το οποίο αναφέρει την στρατηγική του τουριστικού μάρκετινγκ και αναλύονται οι διαδικασίες που ακολουθούνται με σκοπό την υλοποίηση των πωλήσεων και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται προκειμένου να πραγματοποιηθεί μια έρευνα μάρκετινγκ και το πρακτικό μέρος στο οποίο γίνεται μία παρουσίαση του ξενοδοχείου. Από όλη την ανάλυση των στοιχείων που συλλέχθηκαν συμπεραίνεται ότι το ξενοδοχείο Καψης διαχειρίζεται αποτελεσματικά το τμήμα μάρκετινγκ και καταφέρνει να βελτιώσει τις υπηρεσίες του ώστε να ικανοποιήσει τις επιθυμίες των καταναλωτών.