Περίληψη:
Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τον τρόπο που εφαρμόζει το μάρκετινγκ το ξενοδοχείο Holiday Inn στη Θεσσαλονίκη, έπειτα από τη θεωρητική ανάλυση βασικών εννοιών του μάρκετινγκ γενικά και, ειδικότερα, του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ. Η εργασία είναι χωρισμένη σε δύο μέρη: το θεωρητικό και το πρακτικό. Στο θεωρητικό μέρος αναλύονται βασικές έννοιες του μάρκετινγκ, ούτως ώστε να γίνει στη συνέχεια κατανοητός ο τρόπος λειτουργίας του ξενοδοχείου. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε στο πρακτικό μέρος είναι η μελέτη περίπτωσης (case study) του Holiday Inn Thessaloniki, το οποίο αποτελεί μέλος μίας διεθνούς αλυσίδας ξενοδοχείων. Τα δεδομένα προήλθαν από πρωτογενείς πηγές, δηλαδή από προσωπική συνέντευξη με τη Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Πωλήσεων του ξενοδοχείου και από δευτερογενείς πηγές, δηλαδή το διαδίκτυο. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα σχετικά με τους λόγους για τους οποίους είναι στρατηγικής σημασίας η τοποθεσία του ξενοδοχείου, ποιες οι ιδιαίτερες υπηρεσίες που προσφέρει, πώς χρησιμοποιεί τα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ, με ποιους τρόπους διαφοροποιείται σε σχέση με τους ανταγωνιστές του και ποιοι είναι οι στόχοι του για τα επόμενα χρόνια.