Περίληψη:
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την σημασία του μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα με τον τρόπο τον οποίο εφαρμόζεται το τουριστικό μάρκετινγκ σε ένα πέντε αστέρων ξενοδοχείο. Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του μάρκετινγκ όπου εφαρμόζεται από το ξενοδοχείο Alia Palace το οποίο βρίσκεται στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής.
Για την εκπλήρωση των παραπάνω χρησιμοποιήθηκε μελέτη περίπτωσης και τα δεδομένα αντλήθηκαν από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές. Η πρωτογενής έρευνα έγινε μέσω συνέντευξης από τον γενικό διευθυντή του ξενοδοχείου για να αναλυθούν οι δραστηριότητες και οι λήψης αποφάσεων του ξενοδοχείου σε θέματα του μάρκετινγκ. Ενώ τα δευτερογενή στοιχεία πάρθηκαν από έντυπα και από το διαδίκτυο.
Το βασικό συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι το ξενοδοχείο Alia Palace δίνει έμφαση γενικά στο μάρκετινγκ και ιδιαίτερα στις προωθητικές ενέργειες. Θεωρεί δε το μάρκετινγκ απαραίτητη λειτουργία της επιχείρησης όχι μόνο για την ευημερία της αλλά ακόμα και για την επιβίωση της.