Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Θέμα "ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Θέμα "ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Δημητρίου, Αντώνιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
    Έχουν γίνει πολλές έρευνες σχετικά με το brand loyalty και τις στρατηγικές branding που ακολουθεί μία εταιρεία, ώστε να δημιουργεί μία ισχυρή μάρκα. Ο λόγος είναι η δυναμική αγορά και το πλήθος των ανταγωνιστών που έχει ...
  • Μοσκοπούλου, Σπυριδούλα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
  • Ρέππα, Χρυσούλα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Η συνεργασία επιχειρήσεων ανεξαρτήτως κλάδου με έναν πάροχο υπηρεσιών Logistics μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Για την εκτίμηση της συμβολής αυτής μέσω της ικανοποίησης των ...
  • Σουλκάι, Πλάτωνας; Χουρσόγλου, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Η παρούσα εργασία είναι αποτέλεσμα έρευνας και καταγραφής πληροφοριών που σχετίζονται με τη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων και εν συνεχεία με την ικανοποίηση των πελατών. Κύριος στόχος της εργασίας αυτής είναι να ...
  • Γεωργιάδου, Δομινίκη; Μπαρσάκη, Παρασκευή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Είναι ευρέως γνωστό, ότι όλο και περισσότεροι οργανισμοί στρέφονται προς τη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων ώστε να κατευθύνουν την ανάπτυξη των εσόδων, την παραγωγικότητα και την ικανοποίηση του πελάτη. Η ικανοποίηση ...
  • Μπαφούνης, Παναγιώτης; Σπυρόπουλος, Κωνσταντίνος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην έρευνα ικανοποίησης και αφοσίωσης χρηστών κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα. Κύριος στόχος της εργασίας είναι η συλλογή και ανάλυση πληροφοριών που είναι σχετικές με την ικανοποίηση και την ...
  • Νταρακά, Στέλλα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της ικανοποίησης και αφοσίωσης χρηστών κινητής τηλεφωνίας. Τα ερευνητικά ερωτήματα αφορούσαν τη σχέση του χρήστη με την κινητή τηλεφωνία, στην ικανοποίηση και την αφοσίωση ...
  • Καλαϊτζής, Γιώργος; Κωνσταντόπουλος, Αβραάμ (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Στην παρούσα εργασία ασχοληθήκαμε με την εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών στον κλάδο των Logistics. Πιο γενικά κάνουμε αναφορά για τα logistics, για την δομή της εφοδιαστικής αλυσίδας, τις έννοιες των logistics και ...
  • Σημαιοφορίδης, Παναγιώτης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Η χρήση των CRM συστημάτων αποτελεί ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προς την κατεύθυνση της εικόνας του κάθε πελάτη χωριστά. Η παρούσα εργασία μελετά την ετοιμότητα των επιχειρήσεων για χρήση Πληροφοριακών Συστημάτων ...
  • Σταυράκη, Αδαμαντία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Οι σχεδιαστικοί παράγοντες, όπως το στυλ, τα χρώματα, η αρχιτεκτονική και το "design", αλλά οι ατμοσφαιρικούς παράγοντες, όπως ο φωτισμός, η μουσική και το άρωμα ενός καταστήματος επιδρούν στην ψυχολογία του εν δυνάμει ...
  • Γκουτζαμάνη, Κωνστάντια; Ουζούνη, Σταυρούλα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Τα στελέχη επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών παρουσιάζουν ισχυρή βούληση παροχής ποιοτικών υπηρεσιών προκειμένου να προσφέρουν ικανοποίηση στους πελάτες τους. Στο σημερινό όμως ανταγωνιστικό περιβάλλον δεν αρκεί μόνο η ...
  • Κοκκινοκουλίδου, Μαρία; Παυλίδης, Δημήτριος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
    Η παρούσα εργασία είναι αποτέλεσμα μιας έρευνας και καταγραφής πληροφοριών που σχετίζονται με την ικανοποίηση του πελάτη σε 3PL εταιρίες. Κύριος στόχος της εργασίας αυτής είναι να μετρήσουμε την ικανοποίηση των πελατών της ...
  • Κουρλιαύτης, Νικόλαος; Λεπτουργός, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το πολυδιάστατο θέμα της ικανοποίησης πελατών. Η εκπόνηση της εργασίας έγινε με μελέτη περίπτωσης της εταιρείας παροχής λογισμικών Ε-ΝΕΤ, μιας εταιρείας που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη και είναι ...
  • Τσοποζίδη, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Ως βασικό θέμα της πτυχιακής εργασίας ορίζεται η χρήση πληροφοριακών συστημάτων Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (Customer Relationship Management) από τις σύγχρονες επιχειρησιακές μονάδες ανεξαιρέτως εμπορικής δραστηριότητας. ...
  • Κατσαΐτης, Νικόλαος; Μότσιου, Νατάσα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Στη συγκεκριμένη έρευνα εξετάζεται η χρησιμότητα και τα κριτήρια επιλογής του συστήματος CRM για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Αρχικά γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με τη χρησιμότητα και τα οφέλη του συστήματος ...
  • Βασιλειάδης, Αλέξανδρος Αθανάσιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Τις τελευταίες δεκαετίες η παγκοσμιοποίηση αύξηση ραγδαία τον ανταγωνισμό σε όλο το φάσμα των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών. Μέσα στο γενικότερο αυτό πλαίσιο δεν μπορούσαν να μην επηρεαστούν και οι επιχειρήσεις ταχυμεταφορών. ...
  • Γκέτσιου, Φρειδερίκη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Σκοπός αυτής της μελέτης είναι να παρουσιάσει τη συμπεριφορά του καταναλωτή την περίοδο της οικονομικής κρίσης και το κατά πόσο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν αυξηθεί ή μειωθεί στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Επίσης, ...