Σκοπός αυτής της μελέτης είναι να παρουσιάσει τη συμπεριφορά του καταναλωτή την περίοδο της οικονομικής κρίσης και το κατά πόσο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν αυξηθεί ή μειωθεί στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Επίσης, στην εργασία αυτή μελετήθηκε ένα μέρος της συναισθηματική νοημοσύνης των καταναλωτών και πώς αυτή επηρεάζει την επιλογή τους. Δόθηκε μια πληροφορία για την επιστήμη του Νευρομάρκετινγκ, ώστε να απεικονίσει την εξέλιξη της επιστήμης σε σχέση με την καταναλωτική συμπεριφορά. Έπειτα, δόθηκαν ορισμοί για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και το πώς εκχωρήθηκαν στην ελληνική αγορά και με ποιο τρόπο οι Έλληνες δέχθηκαν να δοκιμάσουν αυτές τις νέες σειρές προϊόντων στην περίοδο της οικονομικής κρίσης. Στη συνέχεια, γίνεται μια εκτενής έρευνα γύρω από τους παράγοντες που καθορίζουν τη στάση των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Επίσης χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος με δειγματοληπτική έρευνα Στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας για το πώς αντιλαμβάνονται τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας οι ερωτηθέντες σε σύγκριση με τις ίδιες ερωτήσεις που απαντήθηκαν πριν 6 χρόνια για το τι είδους ιδιωτικές ετικέτες αγοράζουν, γιατί τις αγοράζουν καθώς και άλλα συμπεράσματα και προοπτικές που προκύπτουν από την ανάλυση των στοιχείων. Τέλος, δίνεται η δυνατότητα για μελλοντικές έρευνες και προτάσεις προς άλλους φοιτητές για την εξέλιξη του συγκεκριμένου ερευνητικού θέματος.
The purpose of this study is to present consumer behavior during the economic crisis and whether private label products have increased or decreased in consumer preferences. Also, in this work a part of emotional consumer intelligence was studied and how it affects their choice. Information on Neuromarketing Science was provided to illustrate the development of science in relation to consumer behavior. Next, definitions were given for private label products and how they were assigned to the Greek market and how the Greeks agreed to test these new product lines in the wake of the economic crisis. Then, an extensive survey is conducted on the factors that determine consumer attitudes towards private label products. The quantitative method has also been used with a sample survey The last chapter presents the results of the survey on how private label products are perceived by respondents compared to the same questions answered 6 years ago about what kind of private labels they buy, other conclusions and prospects resulting from the analysis of the data. Finally, it is possible for future researches and proposals to other students to develop this particular research topic.