Περίληψη:
Η παρούσα εργασία είναι αποτέλεσμα μιας έρευνας και καταγραφής πληροφοριών που σχετίζονται με την ικανοποίηση του πελάτη σε 3PL εταιρίες. Κύριος στόχος της εργασίας αυτής είναι να μετρήσουμε την ικανοποίηση των πελατών της 3PL εταιρείας «ΑΝΚΟ», (Third-Party logistics (3PLs εταιρίες σε συντομογραφία, ή μερικές φορές TPL). Η μεθοδολογία έρευνας που χρησιμοποιήθηκε για τη συγγραφή της πτυχιακής εργασίας είναι η συλλογή πληροφοριών από βιβλία και σημειώσεις σχετικά με την ικανοποίηση και τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών, τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων καθώς και των Logistics, από ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων μέσω μηχανών αναζήτησης στο διαδίκτυο, μέσω ερωτηματολογίου και από προσωπική επαφή μέσω συμμετοχικής παρατήρησης στην υπό μελέτη επιχείρηση. Το τελικό αποτέλεσμα που προέκυψε από την έρευνα είναι ότι η ΑΝΚΟ διαθέτει πολλά στοιχεία που συγκλίνουν με τη πελατοκεντρική φιλοσοφία του CRM και θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως εταιρεία που παρέχει ικανοποίηση στους πελάτες της σε υψηλό επίπεδο. Παρόλα αυτά εντοπίστηκαν ορισμένα σημαντικά σημεία για τα οποία υπάρχει ανάγκη για περαιτέρω έρευνα ώστε να βελτιωθεί η επιχείρηση.