Τα στελέχη επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών παρουσιάζουν ισχυρή βούληση παροχής ποιοτικών υπηρεσιών προκειμένου να προσφέρουν ικανοποίηση στους πελάτες τους. Στο σημερινό όμως ανταγωνιστικό περιβάλλον δεν αρκεί μόνο η ικανοποίηση του πελάτη αλλά και η αφοσίωση αυτού. Τα Logistics, συμπεριλαμβάνοντας ένα νέο μοντέλο διαχείρισης αποφέρουν «συνεργικά οφέλη», ενθαρρύνοντας καινοτομικές ιδέες συμβολής στην ποιοτική αναβάθμιση με το μικρότερο δυνατό κόστος. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν ο προσδιορισμός της ικανοποίησης των πελατών εταιρειών ταχυμεταφοράς. Επίσης ο προσδιορισμός της ικανοποίησης των παραπάνω πελατών από τους παράγοντες οι οποίοι συμβάλλουν στην ανάπτυξη πιστότητας προς την υπηρεσία. Μεθοδολογία : Η παρούσα έρευνα πρωτογενών στοιχείων χαρακτηρίζεται ως ποσοτική και η διεξαγωγή της έγινε με την χρήση ερωτηματολογίου. Η ανάλυση των δεδομένων έγινε με τη χρήση του προγράμματος στατιστικής ανάλυσης 8Ρ88 23.0. Αποτελέσματα : Ο μέσος όρος ικανοποίησης των πελατών εταιρειών ταχυμεταφοράς ήταν ιδιαίτερα υψηλός ενώ όσον αφορά τους παράγοντες επηρεασμού της πιστότητας παρατηρήθηκε αυξημένη ικανοποίηση από το προϊόν της υπηρεσίας και την τοποθεσία εξυπηρέτησης.
Executives of service companies have a strong desire to provide quality services in order to satisfy their customers. In today's competitive environment, not only customer satisfaction but also loyality is necessary. Logistics, including a new management model, brings "synergy benefits" by encouraging innovative ideas to contribute to quality upgrading at the lowest possible cost. The purpose of this work was to determine customer satisfaction of courier companies. Also, to determine the satisfaction by the factors that contribute to the development of service loyalty. Methodology: This primary element survey is quantified and carried out using a questionnaire. Data analysis was performed using the SPSS 23.0 statistical analysis program. Results: The average satisfaction of courier companies consumers was particularly high, while the factors that affect loyality which had the biggest average of satisfaction were the service product and location of service.