Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην έρευνα ικανοποίησης και αφοσίωσης χρηστών κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα. Κύριος στόχος της εργασίας είναι η συλλογή και ανάλυση πληροφοριών που είναι σχετικές με την ικανοποίηση και την αφοσίωση των χρηστών κινητής τηλεφωνίας. Η μεθοδολογία στην οποία στηρίχθηκε η εργασία είναι το ερωτηματολόγιο (πρωτογενής έρευνα) που μοιράστηκε σε χρήστες κινητής τηλεφωνίας. Η ανάλυση των δεδομένων δείχνει ότι κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των καταναλωτών των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας είναι η ποιότητα της υπηρεσίας, η παροχή τηλεφωνικών συσκευών από τον πάροχο, η εξυπηρέτηση των πελατών, η δομή τιμολόγησης και το σύστημα χρεώσεων. Επιπλέον, παρατηρήθηκε πως σημαντικός παράγοντας είναι και η αφοσίωση των χρηστών στον τωρινό τους πάροχο/ πρόγραμμα.
This specific project is based on researching the loyalty and satisfaction of mobile networks users in Greece. The main goal is to gather and analyse information regarding the gratification and constancy to a company. The methology, in which the informations were gathered, was through a questionnaire (preliminary research) to random mobile network customers. By anylysing the data, it was made clear that some of the primary factors which affect the overall satisfaction of users are the quality of the service, the supply of mobile phones by the
company, the structure of the paybills and of course the costs of each plan itself. Furthermore, another important factor is the loyalty of each client to their current company/plan.