Περίληψη:
Στην παρούσα εργασία ασχοληθήκαμε με την εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών στον κλάδο των Logistics. Πιο γενικά κάνουμε αναφορά για τα logistics, για την δομή της εφοδιαστικής αλυσίδας, τις έννοιες των logistics και κατηγορίες εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο, αλλά και για την έννοια της φυσικής διανομής. Επίσης, παραθέτουμε πληροφορίες για τις μεταφορές και τις κατηγορίες αυτών, για τις αποθήκες, το απόθεμα και την συσκευασία. Επιπρόσθετα, κάνουμε αναφορά και δίνουμε πληροφορίες για την εξυπηρέτηση των πελατών, πιο ειδικά δίνουμε τον ορισμό της εξυπηρέτησης πελατών, την ερμηνεία της, τα στοιχεία που χρειάζεται για να επιτευχθεί, την οργάνωση της, την πολιτική εξυπηρέτησης πελατών, την υιοθέτηση του επιπέδου της, των έλεγχο των υπηρεσιών της κ.τ.λ., Στη συνέχεια, ασχοληθήκαμε με την μεθοδολογία, δηλαδή δίνουμε πληροφορίες για την ερευνητική μέθοδο και τα είδη της έρευνας που είναι η ποιοτική και η ποσοτική. Ακόμη, κάνουμε λόγο για το πιο είδος έρευνας χρησιμοποιήσαμε στην παρούσα εργασία, το δείγμα που στοχεύσαμε για να αποσπάσουμε τις πληροφορίες που θέλαμε, το ερευνητικό υλικό που χρησιμοποιήσαμε και πως έγινε η ερευνητική διαδικασία. Επίσης, παρουσιάζουμε αναλυτικά τα αποτελέσματα με πίνακες και διαγράμματα και τέλος κάνουμε μία συζήτηση που θα αφορά τα αποτελέσματα που βρήκαμε και προτείνουμε κάποιες προτάσεις βελτίωσης όσο αφορά τις πελατειακές σχέσεις στον κλάδο των logistics.