Περίληψη:
Είναι ευρέως γνωστό, ότι όλο και περισσότεροι οργανισμοί στρέφονται προς τη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων ώστε να κατευθύνουν την ανάπτυξη των εσόδων, την παραγωγικότητα και την ικανοποίηση του πελάτη. Η ικανοποίηση του πελάτη και η σχέση πελάτη προμηθευτή, είναι τα θέματα που απασχολούν και αναλύονται στη παρούσα πτυχιακή εργασία, με σκοπό την πλήρη αποσαφήνιση των κανόνων που διέπουν τον χώρο των ταχυμεταφορών. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για τη συγγραφή αυτής της εργασίας στηρίχθηκε στη μελέτη και έρευνα της αντίστοιχης επιστημονικής βιβλιογραφίας στην οποία περιλαμβάνονται επιστημονικά άρθρα και εργασίες. Ακόμη, επιλέχθηκαν και αξιοποιήθηκαν πηγές από ηλεκτρονικές πηγές που είναι σχετικές με το αντικείμενο. Στη συνέχεια, με τη χρήση ερωτηματολογίων σε απλούς πολίτες για την διεξαγωγή της έρευνας, αναλύθηκαν οι απαραίτητες πληροφορίες και καταγράφηκαν τα αποτελέσματα της εξυπηρέτησης πελατών στον κλάδο των ταχυμεταφορών. Πιο συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε αφορούν την σημασία της εξυπηρέτησης των πελατών για τους ίδιους τους πελάτες. H ανάλυση του θέματος της ικανοποίησης των πελατών, διεξάγεται σε όρους ποιότητας και σύγχρονης προσέγγισης των κενών ικανοποίησης των πελατών, στα πλαίσια του κλάδου των ταχυμεταφορών. Τέλος, µε βάση τα παραπάνω, καταλήξαμε πως το κύριο πρόβλημα που θα κληθούν οι επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν είναι η έλλειψη γνώσεων των πελατών ως προς αυτές, αλλά και πως ο κάθε οργανισμός θα πρέπει να διακρίνεται από κάποια ποιοτικά χαρακτηριστικά όπως είναι η πιστότητα και η συνέπεια, η ικανότητα του οργανισμού να παρέχει την υπηρεσία έγκυρα, σταθερά και με ακρίβεια., η προθυμία και η ετοιμότητα των υπαλλήλων να παρέχουν την υπηρεσία άμεσα και σωστά, η κατοχή γνώσεων και δεξιοτήτων, που είναι αναγκαίες για να εκτελέσει ο υπάλληλος την υπηρεσία του.