Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Επιβλέποντα "Βράνα, Βασιλική"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Επιβλέποντα "Βράνα, Βασιλική"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Αποστολίδου, Αντωνία-Ελένη; Μωϋσιάδης, Λάζαρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Η έννοια του Instagram, ορίζεται ως μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να κάνουν κοινή χρήση φωτογραφιών /βίντεο και τους επιτρέπει να συλλέγουν και να μοιράζονται φωτογραφίες και μικρά ...
  • Στράντζαλης, Ιωάννης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να εξετάσει τη χρήση του Instagram από ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις. Η μεθοδολογία της έρευνας βασίστηκε στην μηνιαία παρακολούθηση των κινήσεων 50 ελληνικών εμπορικών επιχειρήσεων, όσον ...
  • Κακαβάνη, Σταματία; Τσιγάρου, Ηλιάδα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως τα Facebook, LinkedIn, Twitter και Instagram έφεραν επανάσταση στον τρόπο που οι άνθρωποι επικοινωνούν, δημιουργούν δίκτυα και ανταλλάσσουν πληροφορίες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν ...
  • Τζαμπάζη, Χρυσούλα; Κατσούλη, Μαρία-Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Στην παρούσα εργασία γίνεται µια προσπάθεια µελέτης και διερεύνησης της επιρροής των social media στην καταναλωτική συµπεριφορά. Αρχικά, θα αποσαφηνιστεί ο όρος µέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα παρουσιαστούν τα πιο γνωστά από ...
  • Πακτίτη, Λουΐζα-Ευτυχία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-05)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων της σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας για την λήψη του πτυχίου μου και πραγματεύεται το Viral Marketing αναφορικά με τις ...
  • Τουμπάρη, Αγγελική (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-12)
    Ο συνεχής και αυξανόμενος ανταγωνισμός που επικρατεί, ωθεί τις επιχειρήσεις να στραφούν προς την υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογικών μέσων και εφαρμογών, παραγκωνίζοντας τις παραδοσιακές πρακτικές λειτουργίας. Το Ηλεκτρονικό ...
  • Τσολάκη, Ελευθερία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Η παρούσα εργασία επιχειρεί την αξιολόγηση της ποιότητας των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, που προσφέρει το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων (ΚΠΕ Ποροΐων). Η διερεύνηση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου, ...
  • Κριαρίδου, Ντιάνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Με την ολοένα και ταχύτερη ανάπτυξη των τεχνολογιών και των επικοινωνιών και ιδίως την ραγδαία ανάπτυξη του Internet τα τελευταία χρόνια, η φύση και η δραστηριότητα του εμπορίου αλλάζει. Μια νέα μορφή εμπορίου, το ηλεκτρονικό ...
  • Πιστόλας, Ιωάννης; Σιαψαλάκης, Παναγιώτης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-05)
    Η Διοικητική Λογιστική αποτελεί ένα σημαντικότατο κομμάτι στην ανάλυση των οικονομικών παραμέτρων της παραγωγής ενός προϊόντος, ειδικά στον καθορισμό της τιμής πώλησης του προϊόντος, αλλά και στον υπολογισμό των επιμέρους ...
  • Γαλιάδου, Σοφία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-04)
    Οι μηχανές αναζήτησης είναι το κυριότερο στοιχείο στη δομή του διαδικτύου. Μία μηχανή αναζήτησης βρίσκει και ταξινομεί τα αποτελέσματα ανάλογα µε το ποσοστό συνάφειας του περιεχομένου των ιστοσελίδων σε σχέση µε τις λέξεις ...
  • Σιούτα, Ελένη; Πατσεάδης, Δημήτριος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2012-05)
    Με την ολοένα και ταχύτερη ανάπτυξη των τεχνολογιών και των επικοινωνιών και ιδίως την ραγδαία ανάπτυξη του Internet τα τελευταία χρόνια, η φύση και η δραστηριότητα του εμπορίου αλλάζει. Μια νέα μορφή εμπορίου, το ηλεκτρονικό ...
  • Κονταξόπουλος, Στράτος; Παπανδραφύλης, Ηρακλής (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-03)
    Η εργασία πραγματεύεται την κατασκευή και λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων στην Ελλάδα, καθώς επίσης και τους τρόπους προστασίας τόσο του ίδιου όσο και των δεδομένων των επιχειρήσεων και των πελατών τους. Αναλυτικότερα, ...
  • Μανδαλιανός, Ανδρέας (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-03)
    Οι δήμοι πέρα από τον σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και τις αναπτυξιακές προοπτικές της κάθε περιοχής επιτελούν σημαντικό έργο στην αντιμετώπιση των κοινωνικών ανισοτήτων μέσα από τις κοινωνικές δράσεις και στον πολιτισμό. ...
  • Σαρημανώλη, Θεοδώρα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Ορίζουμε σαν Επιχειρηματική Χρήση του Internet οποιαδήποτε δραστηριότητα γίνεται μέσα στο δίκτυο αυτό με σκοπό την επίτευξη επιχειρηματικών στόχων και επιδιώξεων. Η επιχειρηματική χρήση του Internet χωρίζεται σε δύο μεγάλες ...
  • Δομουχτσή, Φωτεινή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-01)
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να σχεδιαστεί ένα πληροφοριακό σύστημα το οποίο θα έχει τη δυνατότητα παροχής υπηρεσιών συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού διαδικτυακά σε εκπαιδευτικούς γονείς και μαθητές ...
  • Παπαδοπούλου, Φωτεινή-Θεοδότη; Σταμαργά, Ειρήνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-05)
    Στόχο της παρούσας έρευνας αποτελεί η μελέτη και η διερεύνηση των παραγόντων και των χαρακτηριστικών εκείνων μιας ξενοδοχειακής ιστοσελίδας που συμβάλλουν στην αύξηση της πρόθεσης των χρηστών να επιστρέψουν σε αυτήν σε ...
  • Γιαννέας, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο καθημερινά για να πραγματοποιούν τραπεζικές συναλλαγές, αγορές, για να προγραμματίζουν τις διακοπές τους, για να έρχονται σε επικοινωνία με την οικογένειά τους. Οσο μεγαλώνει ...
  • Μαισουράτζαι, Άκης; Παπαδόπουλος, Θεόδωρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς παρά το γεγονός ότι άργησε να εμφανιστεί στη χώρα σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Στη σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης μπορεί να αποτελέσει διέξοδο ...
  • Πολίτης, Χρήστος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-10)
    Ο εναλλακτικός τουρισμός αποτελεί σημαντικό κεφάλαιο για την ελληνική οικονομία.Η έρευνα που πραγματοποιείται μέσω της χρήσης έντυπων και ψηφιακών ερωτηματολογίων, πραγματεύεται απόψεις τουριστικών επιχειρήσεων σε θέμα ...
  • Αθανασιάδης, Χαράλαμπος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση, η περιγραφή και η εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με έννοιες του ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ (e-marketing) και πιο συγκεκριμένα του Ιογενές Μάρκετινγκ (Viral Marketing) ...