Περίληψη:
Ο συνεχής και αυξανόμενος ανταγωνισμός που επικρατεί, ωθεί τις επιχειρήσεις να στραφούν προς την υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογικών μέσων και εφαρμογών, παραγκωνίζοντας τις παραδοσιακές πρακτικές λειτουργίας. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο αποτελεί ισχυρό επιχειρηματικό όπλο για τις επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν ως στόχο την αύξηση της αξίας τους σε οποιοδήποτε επίπεδο (μεριδίου αγοράς, ανταγωνισμού κλπ.). Η εργασία με χρήση πρωτότυπου ερωτηματολογίου διερευνά την υιοθέτηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου από εμπορικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη Βόρεια Ελλάδα. Διαπιστώνεται πως σημαντικός αριθμός επιχειρήσεων έχουν ενταχθεί στο πλαίσιο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, διατηρώντας ηλεκτρονικό κατάστημα ή σκοπεύουν να αποκτήσουν στο άμεσο μέλλον, χωρίς όμως να πιστεύουν ότι το εμπόριο μπορεί να αντικαταστήσει το φυσικό.