Περίληψη:
Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση, η περιγραφή και η εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με έννοιες του ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ (e-marketing) και πιο συγκεκριμένα του Ιογενές Μάρκετινγκ (Viral Marketing) του πολυεπίπεδου-Δικτυακού Μάρκετινγκ (Multi Level Marketing). Η δομή της εργασίας ξεκινά παρουσιάζοντας τον ορισμό του e-marketing, τις μεθόδους που χρησιμοποιεί, τις πετυχημένες όσο και τις αποτυχημένες προσπάθειες επιχειρήσεων με λεπτομερή αναφορά, καθώς και την παράθεση των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων του. Έπειτα γίνεται αναφορά στο Ιογενές Μάρκετινγκ καθώς και στη στρατηγική εφαρμογή του όπως επίσης στα πλεονεκτήματα και στους κινδύνους που υπάρχουν. Εν συνεχεία ορίζονται, αναλύονται και συγκρίνονται έννοιες του πολυεπιπέδου-Δικτυακού Μάρκετινγκ καθώς και των πυραμίδων Ponzi ως τρόποι οργάνωσης και ιεράρχησης του ανθρώπινου δυναμικού. Το συγκεκριμένο κομμάτι κλείνει παραθέτοντας χρονικά πρόσφατα παραδείγματα επιχειρήσεων που στήριξαν τη δομή τους στις πυραμίδες Ponzi και κατέληξαν σε εξαπάτηση καθώς επίσης και την υπόδειξη ενός καλού συστήματος Δικτυακού Μάρκετινγκ. Τέλος αναφέρονται τα συμπεράσματα καθώς και κάποιες προτάσεις για το μέλλον του e-marketing.