Περίληψη:
Στόχο της παρούσας έρευνας αποτελεί η μελέτη και η διερεύνηση των παραγόντων και των χαρακτηριστικών εκείνων μιας ξενοδοχειακής ιστοσελίδας που συμβάλλουν στην αύξηση της πρόθεσης των χρηστών να επιστρέψουν σε αυτήν σε κάποια μελλοντική χρονική στιγμή, μέσα από μια έρευνα πραγματοποιημένη στον ελληνικό χώρο, σε δείγμα ενήλικων αντρών και γυναικών (Ν=Ι03) και με τη χρήση ενός σύνθετου ερωτηματολογίου ηλεκτρονικής μορφής. Πιο συγκεκριμένα οι στόχοι της έρευνας συνοψίζονται ως η διερεύνηση της σχέσης του παράγοντα της πρόθεσης επανάληψης επίσκεψης σε μια διαδικτυακή ξενοδοχειακή ιστοσελίδα με τους επιμέρους παράγοντες της ικανοποίησης, του περιεχομένου, της ευκολίας, της προσαρμογής, της ασφάλειας και της επικοινωνίας. Τα ευρήματα της παρούσας έρευνας επιβεβαιώνουν πλήρως τα αποτελέσματα προηγούμενων ερευνών στον χώρο, καθώς όλοι οι προς διερεύνηση παράγοντες απέδωσαν τις αναμενόμενες συσχετίσεις με την εξαρτημένη μεταβλητή της πρόθεσης επανεπίσκεψης. Αναλυτικότερα, τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας φανέρωσαν την ύπαρξη ισχυρών και μεσαίου βαθμού θετικών συσχετίσεων ανάμεσα στον παράγοντα της πρόθεσης επανάληψης επίσκεψης και τις μεταβλητές της ικανοποίησης, του περιεχομένου, της προσαρμογής, της ευκολίας χρήσης, της ασφάλειας και της επικοινωνίας.