Περίληψη:
Με την ολοένα και ταχύτερη ανάπτυξη των τεχνολογιών και των επικοινωνιών και ιδίως την ραγδαία ανάπτυξη του Internet τα τελευταία χρόνια, η φύση και η δραστηριότητα του εμπορίου αλλάζει. Μια νέα μορφή εμπορίου, το ηλεκτρονικό εμπόριο, έχει κάνει δυναμική εμφάνιση και διεκδικεί σημαντικό μερίδιο από το παραδοσιακό εμπόριο. Η ανάπτυξη του οφείλεται ακριβώς στο γεγονός ότι προσφέρει τη δυνατότητα να πραγματοποιηθούν κάθε είδους συναλλαγές, συμπεριλαμβανομένων της πώλησης αγαθών και υπηρεσιών μέσα από ηλεκτρονικά μέσα με μεγάλη ταχύτητα και μικρό κόστος. Με την εργασία αυτή διερευνώνται οι απόψεις των χρηστών όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο, που αποσκοπεί, το όφελος του καθώς και τους κινδύνους του. Επιπλέον με τη χρήση ενός ερωτηματολογίου γίνεται σύγκριση μεταξύ των απόψεων νέων και μεγαλύτερων ηλικιακά ατόμων κατά πόσο είναι εξοικειωμένοι με το ηλεκτρονικό εμπόριο ,τις προτιμήσεις τους καθώς και την συχνότητα χρησιμοποίησης του. Τέλος γίνεται αναφορά στη γενικότερη εικόνα του ηλεκτρονικού εμπορίου σε Ελλάδα και Ευρώπη.