Περίληψη:
Η εργασία πραγματεύεται την κατασκευή και λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων στην Ελλάδα, καθώς επίσης και τους τρόπους προστασίας τόσο του ίδιου όσο και των δεδομένων των επιχειρήσεων και των πελατών τους. Αναλυτικότερα, παρουσιάζονται τα βήματα δημιουργίας μιας ιστοσελίδας και ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και τα οφέλη που παρέχονται από τους επαγγελματίες σχεδιαστές ιστοσελίδων για την κατασκευή, λειτουργία, υποστήριξη και προστασία των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Επίσης προβάλλονται οι δυνατότητες διαφήμισης και ανάδειξης των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Για τις ανάγκες της εργασίας χρησιμοποιήθηκαν στοιχεία από ελληνικές επιχειρήσεις για τις οποίες στο τέλος παρουσιάζονται οι μεταβολές στις πωλήσεις μετά τη δημιουργία και λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος.