Περίληψη:
Η παρούσα εργασία επιχειρεί την αξιολόγηση της ποιότητας των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, που προσφέρει το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων (ΚΠΕ Ποροΐων). Η διερεύνηση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο περιλάμβανε κυρίως ερωτήσεις κλειστού τύπου, προκειμένου να απεικονιστεί ο βαθμός ικανοποίησης των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από τα εκπαιδευτικά προγράμματα, που έχουν υλοποιήσει με τους μαθητές στους στο ΚΠΕ Ποροΐων. Κύριος σκοπός της έρευνας ήταν η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του ΚΠΕ Ποροΐων μέσω της μέτρησης της ικανοποίησης των εκπαιδευτικών - «πελατών» / αποδεκτών των εκπαιδευτικών υπηρεσιών, καθώς και η άντληση των απαραίτητων στοιχείων για την ανίχνευση και τον προσδιορισμό των μελλοντικών αναγκών και απαιτήσεών τους με απώτερο στόχο τη βελτίωση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου του ΚΠΕ Ποροΐων στις εκπαιδευτικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.