Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Τολούδης, Πασχάλης Ν. (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-04)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή του μάρκετινγκ στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στις τουριστικές-ξενοδοχειακές μονάδες. Σκοπός της εν λόγω εργασίας είναι η αναγνώριση και παρουσίαση των τακτικών και ...
  • Κακαμούκα, Δήμητρα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Οι δημόσιες σχέσεις επιδιώκουν τη δημιουργία, διατήρηση και ανάπτυξη σχέσεων με τις διάφορες ομάδες κοινού. Σε οργανισμούς μάλιστα όπως τα νοσοκομεία, οι δημόσιες σχέσεις διαδραματίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο, αφού όχι ...
  • Δεργιάδε, Αλεξάνδρα; Κατίνιου, Στυλιανή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-12)
    Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί από την στιγμή της ίδρυσής τους, επιθυμούν την σωστή προβολή και εικόνα τους. Για να το πετύχουν αυτό θα πρέπει να ενταχθούν και να δραστηριοποιούνται στο χώρο των Δημοσίων Σχέσεων. Τα ...
  • Μάττας, Δημήτριος; Τσολάκης, Χρήστος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-12)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιαστούν οι Δημόσιες Σχέσεις της Εταιρείας Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης Α.Ε. (ΕΥΑΘ Α.Ε.). Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή των δεδομένων της εργασίας αυτής ...
  • Στόικου, Κωνσταντίνα; Μανωλίδης, Ιωάννης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-05)
    Ο κύριος στόχος των δημοσίων σχέσεων είναι η διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης, ενός οργανισμού ή ενός ατόμου στα μάτια του κοινού. Η σπουδαιότητα των δημοσίων σχέσεων βρίσκεται στο γεγονός ότι αποτελούν απαραίτητη ...
  • Φάκος, Αθανάσιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-05)
    Η εργασία αυτή ερευνά και εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και υλοποιεί τις δημόσιες σχέσεις ο Δήμος Θεσσαλονίκης. Για τις ανάγκες τις έρευνας αντλήθηκαν πληροφορίες τόσο από πρωτογενείς, όσο και από δευτερογενείς ...
  • Καλτουρουμίδου, Ειρήνη; Σιγηροπούλου, Δέσποινα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη μελέτη της λειτουργίας των Δημόσιων Σχέσεων στα πλαίσια του Δήμου Κιλκίς στην Ελλάδα. Οι Δημόσιες σχέσεις αποτελούν ένα από τα κυριότερα σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας και η συμβολή τους ...
  • Αλεπάκη, Κυπαρισία; Ερμείδου, Κατερίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Αρκετοί άνθρωποι των επιχειρήσεων, στην προσπάθειά τους να απαντήσουν με ποιο τρόπο εφαρμόζονται οι Δημόσιες Σχέσεις τις συγχέουν με τις εφαρμογές άλλων λειτουργιών. Σκοπός της πτυχιακής είναι να εξετάσει με ποιο τρόπο ...
  • Μελεκοπούλου, Ερμιόνη; Πολυχρονίδη, Αναστασία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-11)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την σημασία των προσωπικών πωλήσεων στη Nestle στη Βόρεια Ελλάδα με ιδιαίτερη έμφαση στη διοίκηση των πωλητών και την εκπαίδευση τους ώστε να πραγματοποιούν τις καλύτερες δυνατές πωλήσεις. ...
  • Τασκούδη, Σοφία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2023)
    Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει τον αντίκτυπο της πανδημίας COVID 19 στον τουρισμό στην Ελλάδα σήμερα, καθώς και τις μελλοντικές προτιμήσεις των Σερραίων κατοίκων στη μετά COVID 19 εποχή. Από τα όσα ...
  • Χατζηπαναγιώτου, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να καταγράψει και να παρουσιάσει τις στρατηγικές επικοινωνίας μάρκετινγκ που εφαρμόζει η Lidl Hellas με σκοπό την προώθηση των προϊόντων της και την προβολή της γενικότερης εικόνας της. ...
  • Κουφού, Ευθυμία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-04)
    Σκοπός της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι να καταγράψει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει την οργανωσιακή επικοινωνία η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Σερρών ( Δ.Ε.Υ.Α Σερρών). Ο λόγος ...
  • Ασλανίδου, Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-01)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τις προληπτικές ενέργειες που πραγματοποιεί η αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines όσον αφορά τα ζητήματα ασφάλειας και διαχείρισης κρίσεων στον εργασιακό χώρο, καθώς το ...
  • Γεωργιάδου, Σπυριδούλα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2023-03)
    Η επικοινωνία αποτελεί ζωτικής σημασίας διαδικασία στην καθημερινότητα των ανθρώπων, προκειμένου να εξυπηρετήσουν καθημερινές τους ανάγκες. Το ίδιο αναγκαία είναι και στον χώρο εργασίας, ιδίως όταν απασχολείται μεγάλος ...
  • Τολούδη Ν., Τριανταφυλλιά; Μαρκάτσα Δ., Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-05)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή του μάρκετινγκ στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στις τουριστικές-ξενοδοχειακές μονάδες. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να καταγράψει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται ...
  • Σοφιανός, Θεόφιλος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τα κοινωνικά πρότυπα ή στερεότυπα που προβάλλονται μέσω των διαφημίσεων υποψηφίων βουλευτών κατά τη προεκλογική περίοδο. Σκοπός της εργασίας είναι να καταγράψει το τρόπο με τον οποίο ...
  • Βαφειάδης, Γιάννης; Κοντός, Χρήστος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την εφαρμογή του μάρκετινγκ στην εταιρεία ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο της γαλακτοβιομηχανίας. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί ο ...
  • Μούτσου, Δέσποινα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-11)
    Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να μελετήσουμε την εφαρμογή του μάρκετινγκ στο οινοποιείο VAENI Νάουσας και συγκεκριμένα σε ποιο βαθμό και με ποιόν τρόπο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει την φιλοσοφία, τις αρχές και την λειτουργία ...
  • Σερέτη, Ελευθερία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Το marketing αποτελεί στην σημερινή εποχή μια από τις σημαντικότερες λειτουργίες μια επιχείρησης. Αποτελεί κυρίως μια φιλοσοφία διοίκησης προσανατολισμένη στις ανάγκες και τις επιθυμίες του πελάτη. Σκοπός της παρούσας ...