Περίληψη:
Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τα κοινωνικά πρότυπα ή στερεότυπα που προβάλλονται μέσω των διαφημίσεων υποψηφίων βουλευτών κατά τη προεκλογική περίοδο. Σκοπός της εργασίας είναι να καταγράψει το τρόπο με τον οποίο τα κοινωνικά στερεότυπα χρησιμοποιούνται στις διαφημίσεις των υποψήφιων βουλευτών της περιόδου 2009-2012 στον τύπο.
Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η ανάλυση περιεχομένου. Πιο συγκεκριμένα, τα δεδομένα αντλήθηκαν από τις διαφημίσεις υποψηφίων βουλευτών που προβλήθηκαν στον ημερήσιο και εβδομαδιαίο τύπο.
Με την ολοκλήρωση της εργασίας συμπεραίνουμε ότι το κυρίαρχο πρότυπο στις διαφημιστικές καταχωρήσεις των υποψηφίων βουλευτών της περιόδου 2009-2012 στο τύπο είναι ο δυναμικός-διεκδικητικός. Όπως φαίνεται παρακάτω και στις διαφημίσεις ο υποψήφιος βουλευτής παρουσιάζεται ότι διεκδικεί για τον τόπο του, εμφανίζεται να μιλά διεκδικώντας κάτι καλύτερο για το μέλλον και απεικονίζεται με φόντο διακεκριμένο σημείο της πόλης.