1. Πτυχιακές και Διπλωματικές Εργασίες: Πρόσφατες υποβολές

  • Φουντουκίδης, Ηλίας (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-01)
    Η χρήση λογισμικών πακέτων στον κλάδο της διαχείριση έργων είναι απαραίτητη στις μέρες μας. Η δημιουργία ελευθέρων λογισμικών πακέτων κι η διάθεση τους στο διαδίκτυο δίνει τη δυνατότητα χρησιμοποίησης λογισμικού διαχείρισης ...
  • Ασλανίδου, Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-01)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τις προληπτικές ενέργειες που πραγματοποιεί η αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines όσον αφορά τα ζητήματα ασφάλειας και διαχείρισης κρίσεων στον εργασιακό χώρο, καθώς το ...
  • Ζελίδης, Δημήτριος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζονται στοιχεία και δεδομένα της επιχείρησης «Epsilon-Net ΑΕ» με σκοπό την οικονομική ανάλυση τους μέσω της μεθόδου των αριθμοδεικτών. Αντλώντας πληροφορίες από τις ετήσιες οικονομικές ...
  • Τοπαλίδου, Θεανώ (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η εταιρεία DMN SPORT. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Η μέθοδος που ...
  • Παπαδοπούλου, Βαλεντίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην εφαρμογή του μάρκετινγκ σε μια εταιρία. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή και παρουσίαση της στρατηγικής και των τακτικών του μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρία Μαλλιάρης ΑΕΒΕ ...
  • Παγκάλου, Γαρυφαλιά (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-11)
    Το οργανόγραμμα, ως η γραφική απεικόνιση της ιεραρχικής δομής μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού, συνεπικουρεί στην απεικόνιση βασικών στοιχείων της επιχείρησης, όπως πληροφορίες για την δομή των τμημάτων, των ιεραρχικών ...
  • Νέδος, Απόστολος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-11)
    Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς, ως διαδικασία, στοχεύει στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων αγαθών και υπηρεσιών της εκπαίδευσης, του εκάστοτε εκπαιδευτικού οργανισμού κι ...
  • Μαργαρίτη, Μαργαρίτα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ δημοφιλή μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου και ένας συνεχώς αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων αξιοποιούν τις δυνατότητες που προσφέρουν ως εργαλεία μάρκετινγκ και διαφήμισης και για ...
  • Μαραγκός, Παντελεήμων (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Η Ευρωπαϊκή Εταιρεία (Societas Europaea, SE) είναι εταιρική μορφή που εισήγαγε η Ευρωπαϊκή Ένωση με ένα κανονισμό. Σε αυτόν περιλαμβάνονται όσες επιχειρήσεις έχουν εισαχθεί στο χρηματιστήριο. Ακόμα παρουσιάζονται κοινά ...
  • Κεΐκογλου, Παναγιώτης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Μέσω των δεδομένων που παρουσιάζονται στην εργασία αυτή, ο αναγνώστης μπορεί να δει ότι η οικονομική ευρωστία μίας χώρας και τον πολιτών της επηρεάζει καθένα από τους παράγοντες, οι οποίοι συμβάλουν στην καλή ευημερία ...
  • Γκαϊντατζή, Μαρία; Μπόσκου, Ραφαήλ-Απόστολος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Ο κύριος σκοπός αυτής της εργασίας είναι η διερεύνηση της έννοιας της επιχειρηματικότητας και του τουριστικού φαινομένου ως οικονομική δραστηριότητα με σκοπό την δημιουργία μιας τουριστικής επιχείρησης στην Αλεξανδρούπολη, ...
  • Ελευθερίδου, Αλεξάνδρα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που αποτελούν την ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και έχει σκοπό τη μελέτη μάρκετινγκ του ξενοδοχείου "Klelia", που βρίσκεται στη Ζάκυνθο. Η εργασία ...
  • Ντούραλη, Τολγκά (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία του μάρκετινγκ, είναι το e-mail marketing. To e-mail marketing, είναι η μεταφορά στο διαδίκτυο παρόμοιο του κλασσικού mail marketing, δηλαδή, η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων μέσω του ...
  • Μπατή, Μαρία; Ρίζος, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Η προβολή στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των εταιρειών όσο και στων καταναλωτών. Οι εταιρίες χρησιμοποιούν τους δικτυακούς τόπους και τα μέσα κοινωνικής ...
  • Αποστολοπούλου, Αικατερίνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να καταγράψει τον τρόπο με τον όποιο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η εταιρεία ΚΡΙ-ΚΡΙ. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι αυτή της μελέτης περίπτωσης. Αντλήθηκαν στοιχεία ...
  • Ντιμίτροβα, Βελίτσκα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Οι μετασχηματιστές αντίστασης υψηλών συχνοτήτων, δύο τμημάτων είναι μικροκυματικές διατάξεις, οι οποίες επιτυγχάνουν προσαρμογή φορτίου σε γραμμή μεταφοράς, εντός μιας ευρείας ζώνης υψηλών συχνοτήτων. Ως εκ τούτου, θεωρούνται ...
  • Στρίγκας, Κωνσταντίνος Π. (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Βασικός σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη διαδικασία επιμόρφωσης των δασκάλων. Επιδιώκεται η καταγραφή των απόψεων των δασκάλων, μέσα από την πρακτική εξάσκηση, σε ...
  • Μικροπούλου, Κλεοπάτρα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το πρόβλημα της πακετοποίησης (bin packing problem) και συγκεκριμένα της μονοδιάστατης εφαρμογής του. Λόγω της πολυπλοκότητας του, το πρόβλημα ανήκει στην κατηγορία των NP-hard ...
  • Αμασλίδης, Γρηγόριος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-11)
    Στην εργασία που ακολουθεί αρχικά παρουσιάζονται οι γραμμικές και μη γραμμικές εξισώσεις και γίνεται μια σύντομη προσέγγιση του όρου αριθμητική ανάλυση. Στη συνέχεια επικεντρωνόμαστε στις μεθόδους επίλυσης μη γραμμικών ...
  • Τζελέπης, Αναστάσιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-09)
    Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής έλαβε χώρα εκτενή και λεπτομερειακή σχεδιομελέτη κατασκευής πρότυπου αποθηκευτικού χώρου εργονομικής σχεδίασης για το Εργαστήριο Τεχνολογίας Υλικών, το οποίο ευρίσκεται στο ισόγειο του ...