Περίληψη:
Η προβολή στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των εταιρειών όσο και στων καταναλωτών. Οι εταιρίες χρησιμοποιούν τους δικτυακούς τόπους και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσεγγίσουν τους καταναλωτές, το μάρκετινγκ, τις πωλήσεις, την επικοινωνία και την σύναψη των δημοσίων σχέσεων. Στόχος της εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις και αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών μέσω του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η καταγραφή των απόψεων έγινε με χρήση πρωτότυπου ερωτηματολογίου. Από τα ευρήματα φαίνεται πως οι καταναλωτές τείνουν να αγοράζουν προϊόντα από το διαδίκτυο καθώς το διαδίκτυο τους προσφέρει μεγάλη ποικιλία προϊόντων και χαμηλότερες τιμές. Οι καταναλωτές είναι ικανοποιημένοι από την αγοραστική τους εμπειρία στο διαδίκτυο ενώ δεν φαίνεται να επηρεάζονται από τις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.