Βασικός σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη διαδικασία επιμόρφωσης των δασκάλων. Επιδιώκεται η καταγραφή των απόψεων των δασκάλων, μέσα από την πρακτική εξάσκηση, σε θέματα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης. Πραγματοποιήθηκαν δύο προγράμματα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών με τη χρήση της ψηφιακής πλατφόρμας ασύγχρονης εκπαίδευσης Open eClass και της πλατφόρμας σύγχρονης εκπαίδευσης BigBlueButton. Τα επιμορφωτικά σεμινάρια άρχιζαν και ολοκληρώνονταν με δια ζώσης συναντήσεις σε πλήρως εξοπλισμένη αίθουσα διδασκαλίας στο Τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας στις Σέρρες. Αξιοσημείωτο είναι ότι η συμμετοχή στο δεύτερο πρόγραμμα ήταν διπλάσια. Παράλληλα με την ολοκλήρωση σε καθένα από τα προγράμματα έγινε έρευνα με ερωτηματολόγια μέσω της πλατφόρμας ώστε να καταγραφούν οι στάσεις και οι απόψεις των δασκάλων για την εμπειρία τους κατά την διάρκεια της τηλεπιμόρφωσης καθώς και τα συμπεράσματα τους για την υλοποίηση των καινοτόμων προγραμμάτων. Επίσης πολύ ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αποτελέσματα διότι πολλοί δάσκαλοι εμπιστεύονται και επιθυμούν τις εξ αποστάσεως επιμορφώσεις καθώς και οι θετικές σκέψεις των εκπαιδευτικών για περεταίρω χρήση των καινοτόμων διαδικτυακών τόπων υποστήριξης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
The main purpose of the study is to investigate the impact of distance learning in teacher training process. Seeks to capture the views of teachers, through practice, in matters of distance training. There were two programs distance learning training primary school Teachers of Serres with the use of the digital platform of asynchronous education Open eClass and platform modern education BigBlueButton. The seminars start and end with face-to-face meetings in fully equipped classroom in Department of TEI of Central Macedonia in Serres. It is noteworthy that the participation in the second program was twice. In parallel with the completion in each of the projects was research with questionnaires via the platform to record the attitudes and opinions of teachers about their experiences during the distance learning and their conclusions for the implementation of innovative projects. Also very interesting are the results because many teachers trust and desire distance education as well as the positive thoughts of teachers for further use of innovative support on websites distance education.