Περίληψη:
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ δημοφιλή μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου και ένας συνεχώς αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων αξιοποιούν τις δυνατότητες που προσφέρουν ως εργαλεία μάρκετινγκ και διαφήμισης και για να είναι σε επαφή με τους καταναλωτές. Η εργασία έχει σκοπό τη διερεύνηση της σχέσης των χρηστών και των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για το λόγο αυτό σχεδιάστηκε πρωτότυπο ερωτηματολόγιο και διανεμήθηκε σε χρήστες του διαδικτύου. Οι ερωτώμενοι ακολουθούν μερικά από τα προφίλ των αγαπημένων του εταιρειών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σημαντικό ποσοστό αυτών παρακολουθεί / σχολιάζει / συμμετέχει στις δημοσιεύσεις των αγαπημένων του brands. Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πιστεύουν ότι είναι πολύ σημαντική η σωστή διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ενός brand για τη προώθησή του. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για διευκολύνουν τη βελτίωση της αναγνωσιμότητας τους και τη δόμηση της δικής τους ταυτότητα.