Πλοήγηση ανά Θέμα "ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Θέμα "ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Γουδεντζίκης, Ευάγγελος (ΔΙ.ΠΑ.Ε.-Σέρρες, 2024)
    Αυτή η μελέτη εξετάζει τις ουσιαστικές αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ ως απάντηση στην πανδημία COVID-19. Αποκαλύπτει μια αξιοσημείωτη προτίμηση μεταξύ των καταναλωτών για ...
  • Μασλαρινός, Γεώργιος; Αποστόλου, Κωνσταντίνος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2012)
    O κλάδος των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα βρίσκεται σε κομβικό σημείο καθώς παρουσιάζει πλέον σημαντικά δείγματα κορεσμού με τα επίπεδα διείσδυσης της σταθερής και κινητής τηλεφωνίας να αγγίζουν ή και να ξεπερνούν το 100%. ...
  • Καραγιάννη, Δόμνα; Κατσιαβού, Στυλιανή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2010)
    Προσδιορίζοντας το θέμα της πτυχιακής εργασίας και δίνοντας μια αρχική εικόνα γίνεται ευθέως γνωστό ότι η πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα τον κλάδο της Κλωστοϋφαντουργίας. Εξετάζοντας τον κλάδο στην Βόρεια Ελλάδα και κυρίως ...
  • Παπαδοπούλου, Μαρία; Τζαβάρα, Έλσα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-10)
    Η ακόλουθη πτυχιακή εργασία με θέμα τις στρατηγικές του μάρκετινγκ μέσω του ίντερνετ έχει ως σκοπό την διερεύνηση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των διαφόρων στρατηγικών που μπορούν να ακολουθηθούν σε αυτό για την επίτευξη ...
  • Καραγιάννη, Άννα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2010)
  • Κωνσταντά, Μαρία; Τσίτρα, Παναγιώτα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2007)
  • Κιριμκιρίδου, Μαρία-Άννα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Η στρατηγική είναι ένα σχέδιο δράσης, ένα σχέδιο για την υλοποίηση των αντικειμενικών σκοπών μιας επιχείρησης. Αποτελείται από αποφάσεις και καλά σχεδιασμένες κινήσεις που έχουν ως αποτέλεσμα την καλή επίδοση της επιχείρησης, ...
  • Τολούδη Ν., Τριανταφυλλιά; Μαρκάτσα Δ., Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-05)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή του μάρκετινγκ στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στις τουριστικές-ξενοδοχειακές μονάδες. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να καταγράψει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται ...
  • Δημανίδου, Θεώνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-03)
    Η παρούσα εργασία έχει σκοπό την παρουσίαση ενός επιχειρηματικού σχεδίου (business plan) για την ίδρυση και λειτουργία μίας επιχείρησης παραγωγής και εμπορίας βιολογικών προϊόντων στο Ν. Σερρών. Αρχικά, σκιαγραφείται το ...
  • Βαφειάδης, Γιάννης; Κοντός, Χρήστος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την εφαρμογή του μάρκετινγκ στην εταιρεία ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο της γαλακτοβιομηχανίας. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί ο ...
  • Μούτσου, Δέσποινα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-11)
    Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να μελετήσουμε την εφαρμογή του μάρκετινγκ στο οινοποιείο VAENI Νάουσας και συγκεκριμένα σε ποιο βαθμό και με ποιόν τρόπο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει την φιλοσοφία, τις αρχές και την λειτουργία ...
  • Σερέτη, Ελευθερία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Το marketing αποτελεί στην σημερινή εποχή μια από τις σημαντικότερες λειτουργίες μια επιχείρησης. Αποτελεί κυρίως μια φιλοσοφία διοίκησης προσανατολισμένη στις ανάγκες και τις επιθυμίες του πελάτη. Σκοπός της παρούσας ...
  • Τσιούλας, Πασχάλης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο οργανώνεται και λειτουργεί το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας «Κτήμα Γεροβασιλείου». Μελετάται η φιλοσοφία, η στρατηγική και ο τρόπος με τον οποίο ...
  • Ψαλτόγλου, Όθων (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η φαρμακευτική εταιρία Pfizer Hellas και εξετάζεται ο λόγος που καθιστά ξεχωριστή την εταιρία στον ...
  • Σαββίδου, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-12)
    Το μάρκετινγκ αποτελεί μια από τις βασικότερες λειτουργίες για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και υλοποιεί το μάρκετινγκ η εταιρεία Αδαμίδης ...
  • Κασούρη, Αγγελική (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-04)
    Το Μάρκετινγκ αποτελεί μία από τις βασικότερες λειτουργίες μιας επιχείρησης που τη βοηθάει να εντοπίσει και να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών στους οποίους στοχεύει. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής ...
  • Τοπαλίδου, Θεανώ (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η εταιρεία DMN SPORT. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Η μέθοδος που ...
  • Παπαδοπούλου, Βαλεντίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην εφαρμογή του μάρκετινγκ σε μια εταιρία. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή και παρουσίαση της στρατηγικής και των τακτικών του μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρία Μαλλιάρης ΑΕΒΕ ...
  • Κούρα, Μαρία; Χίλα, Σωτηρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
  • Χαραλάμπους, Αντώνιος; Μπιζμπέλης, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-10)
    Σκοπός της εργασίας είναι να καταγραφεί και να μελετηθεί ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνεται και υλοποιεί το μάρκετινγκ η εταιρεία Κάντζας Α.Ε. Για την άντληση των ερευνητικών δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της μελέτης ...