Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Σικαλίδου, Ευθαλία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-06)
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με απώτερο σκοπό την προσέγγιση του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και όλων των θεματικών πεδίων που περικλείει ή σχετίζεται. Αρχικά, η προσπάθεια αυτή ξεκινά με την ιστορική αναδρομή ...
  • Αθανασιάδης, Χαράλαμπος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση, η περιγραφή και η εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με έννοιες του ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ (e-marketing) και πιο συγκεκριμένα του Ιογενές Μάρκετινγκ (Viral Marketing) ...
  • Γάκης, Βασίλειος; Γκινίδης, Μανώλης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-10)
    Η παρούσα έρευνα διερευνά κατά πόσο η εταιρία Ginox A.E.Β.Ε, που παράγει επαγγελματικά ψυγεία, μπορεί να ενισχύσει και να επεκτείνει τις εξαγωγές της με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Έτσι, αφού εξετάζεται με βάση ...
  • Γκέγκα, Ενεριέλα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-10)
    Στην παρούσα εργασία μελετάται η σχέση που έχει αποκτηθεί τα τελευταία χρόνια μεταξύ του διαδικτύου και της επιχειρηματικότητας, δηλαδή το κατά πόσο έχει ωφελήσει η χρήση του διαδικτύου τις επιχειρήσεις. Έτσι στο πρώτο ...
  • Σαρρή, Μαρίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Η παρούσα εργασία διαπραγματεύεται τις εφαρμογές και τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που χρησιμοποιούνται σήμερα στην τουριστική βιομηχανία. Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί ένα πολύ σημαντικό τομέα της οικονομίας διότι διακινεί ...
  • Μπατή, Μαρία; Ρίζος, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Η προβολή στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των εταιρειών όσο και στων καταναλωτών. Οι εταιρίες χρησιμοποιούν τους δικτυακούς τόπους και τα μέσα κοινωνικής ...
  • Τρουόγκ, Βεβαία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-05)
    Ζούμε σε μια εποχή, που η τεχνολογία είναι αυτή που έχει αναπτυχθεί περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη επιστήμη, η οποία συνεχώς αναπτύσσεται και μεταβάλλεται ταχύτατα. Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον δεν θα μπορούσαν να ...
  • Παπαδοπούλου, Μαρία; Τζαβάρα, Έλσα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-10)
    Η ακόλουθη πτυχιακή εργασία με θέμα τις στρατηγικές του μάρκετινγκ μέσω του ίντερνετ έχει ως σκοπό την διερεύνηση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των διαφόρων στρατηγικών που μπορούν να ακολουθηθούν σε αυτό για την επίτευξη ...
  • Κώτογλου, Στέργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή έχει ως βασικό στόχο να ερευνήσει την επίδραση που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα σήμερα, στην συμπεριφορά του ανθρώπου ως καταναλωτή αλλά και κατά πόσο ο καταναλωτής επικροτεί την προώθηση προϊόντων και ...
  • Σαββίδου, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-12)
    Το μάρκετινγκ αποτελεί μια από τις βασικότερες λειτουργίες για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και υλοποιεί το μάρκετινγκ η εταιρεία Αδαμίδης ...
  • Τανούρη, Φωτεινή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνονται και εφαρμόζουν το μάρκετινγκ τα Λουτρά Πόζαρ, που εδρεύουν στο Ν. Πέλλας. Η εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος της ...
  • Μπανασά, Κωνσταντίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-05)
    Ο βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει την έννοια του μάρκετινγκ το ξενοδοχείο Porto Zante Villas and Spa που εδρεύει στην Ζάκυνθο. Η εργασία χωρίζεται ...
  • Ιμβριώτης, Μόδεστος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Το μάρκετινγκ είναι σημαντικό για την προώθηση των πωλήσεων και την ενίσχυση της φήμης και πελατείας των επιχειρήσεων. Η ευρεία ανάπτυξη της τεχνολογίας οδήγησε σταδιακά στην ανάπτυξη ενός νέου τομέα του μάρκετινγκ, που ...