Περίληψη:
Η παρούσα έρευνα διερευνά κατά πόσο η εταιρία Ginox A.E.Β.Ε, που παράγει επαγγελματικά ψυγεία, μπορεί να ενισχύσει και να επεκτείνει τις εξαγωγές της με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Έτσι, αφού εξετάζεται με βάση τη βιβλιογραφία το θεωρητικό υπόβαθρο που υπάρχει και παρουσιάζεται η εταιρία Ginox Α.Ε.Β.Ε, ακολουθεί εμπειρική μελέτη μέσα από την οποία ανιχνεύεται ο βαθμός χρήσης ιντερνέτ στα διάφορα στάδια συναλλαγών της Ginox με πελάτες εξωτερικού. Καταδεικνύεται ότι το ίντερνετ είναι απαραίτητο εργαλείο για την επικοινωνία, παραγγελία, διακίνηση φορτωτικών εγγράφων και πληρωμή. Όσον αφορά την επικοινωνία με το τμήμα πωλήσεων και με το τμήμα εξυπηρέτησης μετά την πώληση σύγχρονα μέσα, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το skype, επικρατούν. Παράλληλα, όμως, φαίνεται ότι το διαδίκτυο λειτουργεί συνεργατικά με άλλα μέσα, όπως είναι η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και οι προσωπικές συναντήσεις.