Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Τμήμα "Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Τμήμα "Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Παπαγεωργίου, Αικατερίνη; Χιονίδης, Σταύρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η διερεύνηση των τεχνολογιών της τρισδιάστατης εκτύπωσης και οι εφαρμογές που έχει αυτή σε διάφορους κλάδους καθώς και στους καταναλωτές. Αρχικά, θα γίνει ανάλυση των τεχνικών της ...
  • Μαδαράκη, Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-05)
    Η μετανάστευση και η φτώχεια είναι αδιαμφισβήτητα οι δύο πιο επώδυνες συνέπειες που βιώνει μια κοινωνία σε συνθήκες παρατεταμένης κρίσης. Από το 2008 και καθώς η οικονομική κρίση εντεινόταν στη χώρα μας, όλο και περισσότεροι ...
  • Στιβαχτής, Ελευθέριος; Τσιλικίδης, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η σχεδίαση ενός προγράμματος εικονικής διαχείρισης μιας επιχείρησης. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να εισαχθεί στο οικονομικό περιβάλλον της επιχείρησης, όπου με την συνεχή ...
  • Τόγα, Αλεξάνδρα; Ταγκίδου, Βασιλική (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 1998)
    Γίνεται παρουσίαση ενός επιχειρηματικού πλάνου στην επιχείρηση <<Δ. Παπαδόπουλος & ΣΙΑ Ο.Ε.>>, ώστε να δοθούν λύσεις σε αποφάσεις που αφορούν την επέκταση των εργασιών της σε ένα νέο είδους επίπλου (πώληση επίπλων Bamboo). ...
  • Βενιέρη, Χριστίνα; Κοτζαμπασοπούλου, Χριστίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Το διαδίκτυο είναι μια από τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις για τη μεταφορά πληροφοριών και επικοινωνίας. Επειδή οι σημερινοί καταναλωτές επιθυμούν γρήγορες λύσεις προκειμένου να εξοικονομούν χρόνο, το διαδίκτυο ...
  • Λύκκου, Αναστασία; Καραθανάσης, Αθανάσιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2002)
    Η ψηφιακή οικονομία και η πιο ορατή της έκφανση, το ηλεκτρονικό εμπόριο, επιφέρει τα τελευταία χρόνια εντυπωσιακές αλλαγές σε κάθε πτυχή της κοινωνικής ζωής. Το διαδίκτυο, παρέχοντας τη δυνατότητα αμφίδρομης επαφής μεταξύ ...
  • Γαλοπούλου, Άννα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-05)
    Το Internet ή αλλιώς διαδίκτυο στη γλώσσα μας, έχει προστεθεί στη καθημερινότητά μας και τη ζωή μας και έχει καταφέρει να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της. Οι άνθρωποι το χρησιμοποιούν στην εκπαίδευση, στην οικονομία, στη ...
  • Λυκουρίνθου, Μάρθα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-06)
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξηγήσει τι είναι το franchise, καθώς επίσης και να καταγράψει τους στόχους του. Αρχικά αναφέρονται και αναπτύσσονται τα είδη του franchising, τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα και ...
  • Γεωργιάδου, Ευαγγελία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-05)
    Οι πρακτικές του μάρκετινγκ έχουν αρχίσει να βλέπουν τους καταναλωτές ως συναισθηματικούς λήπτες και λιγότερο ως ορθολογικούς φορείς λήψης αποφάσεων. Αυτή η συνειδητοποίηση αυξάνεται λόγω αποτελεσμάτων σε μελέτες ...
  • Αποστολίδου, Αντωνία-Ελένη; Μωϋσιάδης, Λάζαρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Η έννοια του Instagram, ορίζεται ως μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να κάνουν κοινή χρήση φωτογραφιών /βίντεο και τους επιτρέπει να συλλέγουν και να μοιράζονται φωτογραφίες και μικρά ...
  • Στράντζαλης, Ιωάννης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να εξετάσει τη χρήση του Instagram από ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις. Η μεθοδολογία της έρευνας βασίστηκε στην μηνιαία παρακολούθηση των κινήσεων 50 ελληνικών εμπορικών επιχειρήσεων, όσον ...
  • Τσαγκάρης, Αχιλλέας; Τσαταλμπασίδης, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-06)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματοποιήθηκε στο Α.Τ.Ε.Ι. ΣΕΡΡΩΝ. Στόχος αυτής της πτυχιακής είναι η μελέτη του κλάδου των Logistics και ειδικότερα των μεταφορών ευπαθών προϊόντων που θεωρείται σήμερα, από πολλούς, ως ένας ...
  • Δημηρόπουλος, Χρήστος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2012-12)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα «logistics στο τομέα της υγείας» και συγκεκριμένα στα νοσοκομεία.Σκοπός της εργασίας είναι να διαπιστωθεί η λειτουργία των logistics στο τομέα των νοσοκομείων.Είναι επιτακτική ...
  • Σιδηρόπουλος, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Μέσα από την εργασία αυτή θα μελετήσουμε το marketing στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις .Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύουμε τι είναι marketing καθώς και το τι είναι έρευνα αγοράς. Στο δεύτερο κεφάλαιο δίνουμε τον ορισμό των ...
  • Τριποδιανάκης, Λεωνίδας (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-10)
    Το μάρκετινγκ ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων είναι αναγκαίο στη σύγχρονη ανταγωνιστική επιχειρηματικότητα. Καμία επιχείρηση χωρίς να χρησιμοποιήσει το μάρκετινγκ δε μπορεί να γνωρίσει την επιτυχία και να διατηρηθεί ...
  • Λένη, Ευαγγελία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
    Αντικείμενο ανάπτυξης στην παρούσα εργασία, αποτέλεσαν οι Δημόσιες Σχέσεις και η εφαρμογή τους στον τομέα του Πολιτισμού. Προσεγγίζει θεωρητικά την έννοια και την αναγκαιότητα των Δημοσίων Σχέσεων στο Φεστιβάλ Φωτομετρία. Οι ...
  • Κακαβάνη, Σταματία; Τσιγάρου, Ηλιάδα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως τα Facebook, LinkedIn, Twitter και Instagram έφεραν επανάσταση στον τρόπο που οι άνθρωποι επικοινωνούν, δημιουργούν δίκτυα και ανταλλάσσουν πληροφορίες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν ...
  • Τζαμπάζη, Χρυσούλα; Κατσούλη, Μαρία-Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Στην παρούσα εργασία γίνεται µια προσπάθεια µελέτης και διερεύνησης της επιρροής των social media στην καταναλωτική συµπεριφορά. Αρχικά, θα αποσαφηνιστεί ο όρος µέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα παρουσιαστούν τα πιο γνωστά από ...
  • Μαντζιρτζή, Έλενα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Είναι γεγονός πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα τελευταία χρόνια ολοένα και μας κατακλύζουν περισσότερο στη καθημερινότητά μας. Ο βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παραθέσει και να αναλύσει τον τρόπο χρήσης ...
  • Σταύρου, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-01)
    Πολλές τράπεζες έχουν εδραιώσει την παρουσία τους στο Διαδίκτυο και πολλές άλλες προχωρούν στη σχετική διαδικασία. Με τη χρήση τηλεπικοινωνιακών συστημάτων και δικτύων, μια τράπεζα μπορεί να προσεγγίσει πελάτες και να ...