Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Social media"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Social media"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Στράντζαλης, Ιωάννης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να εξετάσει τη χρήση του Instagram από ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις. Η μεθοδολογία της έρευνας βασίστηκε στην μηνιαία παρακολούθηση των κινήσεων 50 ελληνικών εμπορικών επιχειρήσεων, όσον ...
  • Κακαβάνη, Σταματία; Τσιγάρου, Ηλιάδα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως τα Facebook, LinkedIn, Twitter και Instagram έφεραν επανάσταση στον τρόπο που οι άνθρωποι επικοινωνούν, δημιουργούν δίκτυα και ανταλλάσσουν πληροφορίες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν ...
  • Τζαμπάζη, Χρυσούλα; Κατσούλη, Μαρία-Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Στην παρούσα εργασία γίνεται µια προσπάθεια µελέτης και διερεύνησης της επιρροής των social media στην καταναλωτική συµπεριφορά. Αρχικά, θα αποσαφηνιστεί ο όρος µέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα παρουσιαστούν τα πιο γνωστά από ...
  • Μαυρίδου, Αγλαΐα; Σταματιάδου, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, κάθε φορά, στις νέες ...
  • Πέμπε, Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-05)
    Το marketing είναι η διαχείριση διαδικασιών για την αναγνώριση, πρόβλεψη και ικανοποίηση των αναγκών των πελατών αποδοτικότερα. Σύμφωνα με αυτόν τον ορισμό το marketing επικεντρώνεται στον πελάτη, ενώ στην ίδια στιγμή ...
  • Χατζηπαρασκευάς, Βασίλειος; Χατζητριανταφύλλου, Αθανάσιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-05)
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τους τρόπους που μπορεί μια επιχείρηση να εκμεταλλευτεί το ψηφιακό μάρκετινγκ καθώς και ποιες είναι οι διάφορες δυνατότητες στον συγκεκριμένο τρόπο διαφήμισης. Παίρνοντας ως ...
  • Εργίνη, Ευαγγελία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Το Διαδίκτυο αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των ανθρώπων. Ιδιαίτερα οι νέοι άνθρωποι ασχολούνται και ενημερώνονται σε καθημερινή πλέον βάση. Από μία ιδέα, που ξεκίνησε τη δεκαετία του ΄50 και υλοποιήθηκε στη ...
  • Ζαμπιόγλου, Κωνσταντίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-02)
    Η εργασία επικεντρώνεται στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), το πώς αυτά έχουν διαμορφώσει τη διαπροσωπική μας επικοινωνία, αλλά και το πώς αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη διαχείριση της προσωπικής ...
  • Παναγιωτίδης, Γεράσιμος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Στις μέρες μας η χρήση των online δικτύων αυξάνεται συνεχώς. Οι χρήστες μπορούν να καλύψουν ένα πλήθος αναγκών και επιθυμιών που έχουν με πολύ εύκολο τρόπο. Για τον λόγο αυτό, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα σημαντικό ...
  • Νούλικας, Νικόλαος; Σταματάκης, Θωμάς (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-05)
    Το Instagram είναι μία δημοφιλής mobile social εφαρμογή και μία υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης, η οποία επιτρέπει τη λήψη και το διαμοιρασμό φωτογραφιών, βίντεο και stories, ενώ οι άλλοι χρήστες μπορούν να αντιδράσουν με ...
  • Παρασχάκη, Αικατερίνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Ένα από τα πιο διαδεδομένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο και στην Ελλάδα είναι το Instagram. Η εργασία μελετά τα κίνητρα ...
  • Μαρτασίδη, Χριστίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-08)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τα κοινωνικά δίκτυα ως προς την χρήση τους και την άποψη που έχουν τα άτομα για αυτά. Η εργασία αποτελείται από θεωρητικό και εμπειρικό μέρος. Στο θεωρητικό μέρος γίνεται ...
  • Κώτογλου, Στέργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή έχει ως βασικό στόχο να ερευνήσει την επίδραση που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα σήμερα, στην συμπεριφορά του ανθρώπου ως καταναλωτή αλλά και κατά πόσο ο καταναλωτής επικροτεί την προώθηση προϊόντων και ...
  • Ασλανίδου, Σουλτάνα; Σαριμπανίδου, Ευγενία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Η παρουσία της διαφήμισης έχει επηρεάσει τον πυρήνα της οικονομίας και των επιχειρήσεων διαμορφώνοντας ταυτόχρονα καταναλωτικά πρότυπα. Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια αυξήθηκε η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social ...
  • Μαργαρίτη, Αννίκα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-04)
    Η ταχεία εξέλιξη των social media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην ενίσχυση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του διαδικτύου ...
  • Ασλανίδου, Μελίνα; Σανοζίδου, Ευτυχία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Στον τομέα των επιχειρήσεων, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του μάρκετινγκ, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των ...
  • Πάτσικας, Δημήτριος; Τσαουσίδου, Έλενα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισχωρήσει για τα καλά στη ζωή μας και περιλαμβάνουν όλες τις ηλικίες, καθώς και η χρήση τους αλλά και η πρόσβαση σε αυτά είναι πολύ εύκολη και φτηνή, καθώς όλες οι σύγχρονες συσκευές ...
  • Χριστοδούλου, Παναγιώτα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-11)
    Μέσα στις κατακλυσμιαίες αλλαγές που έφερε η κοινωνία του διαδικτύου στην αυγή του 21ου αιώνα, αδιαμφισβήτητα την κυρίαρχη θέση κατέχει το Facebook. Η οξυδερκής και πολυπρισματική ανάλυση των αναγκών της σύγχρονης κοινωνίας ...
  • Λειβαδιώτης, Αντώνιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-01)
    Με την πρόοδό της από χρόνο σε χρόνο, η τεχνολογία εισχωρεί σε κάθε τομέα και κλάδο της ζωής. Και στην εκπαίδευση, λοιπόν, η εφαρμογή νέων αναβαθμισμένων και ποιοτικότερων μεθόδων, σχετίζεται άμεσα με το φαινόμενο αυτό. ...