Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τα κοινωνικά δίκτυα ως προς την χρήση τους και την άποψη που έχουν τα άτομα για αυτά. Η εργασία αποτελείται από θεωρητικό και εμπειρικό μέρος. Στο θεωρητικό μέρος γίνεται ανασκόπηση της ήδη υπάρχουσας βιβλιογραφίας πάνω στα θέματα της χρήσης του διαδικτύου, και των κοινωνικών δικτύων κατά κύριο λόγο, ενώ στο εμπειρικό μέρος διενεργείται ποσοτική έρευνα. Αναλυτικά η εργασία χωρίζεται σε εννέα συνολικά κεφάλαια, εκ των οποίων τα εφτά πρώτα αποτελούν το θεωρητικό μέρος και τα υπόλοιπα το εμπειρικό μέρος. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται λόγος γενικά για το διαδίκτυο, όπου αρχικά αναφέρονται κάποια ιστορικά στοιχεία, ο ρόλος τον οποίο διαδραματίζει στην ανθρώπινη επικοινωνία, ενώ παραθέτονται και στατιστικά στοιχεία αναφορικά με την χρήση του στην Ελλάδα. Το δεύτερο κεφάλαιο εστιάζει στα κοινωνικά δίκτυα, όπου παραθέτονται οι ορισμοί του κοινωνικού δικτύου, της κοινωνικής δικτύωσης, και των πλεονεκτημάτων αλλά και μειονεκτημάτων που έχουν. Τα κεφάλαια από το τρίτο μέχρι και το έβδομο, είναι αφιερωμένα το καθένα σε ένα κοινωνικό δίκτυο και συγκεκριμένα κατά σειρά, στα Facebook, twitter, googleplus, instagram και linkedin αντίστοιχα. Στο κεφάλαιο που έπεται παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της εμπειρικής έρευνας, η οποία διενεργήθηκε σε ένα δείγμα 250 ατόμων με σκοπό να μελετήσουμε τις απόψεις τους πάνω στα κοινωνικά δίκτυα και τον βαθμό χρήσης του. Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάζονται ξεχωριστά για κάθε ερώτηση σε πίνακες και διαγράμματα, ενώ ακολουθεί και ένας μικρός σχολιασμός για κάθε ένα από αυτά. Τα σημαντικότερα σημεία της έρευνας αλλά και της εργασίας ολόκληρης, συνοψίζονται και καταγράφονται στο ένατο και τελευταίο κεφάλαιο.
The purpose of this paper is to study the use of social networks and the view that individuals have for them. The work consists of theoretical and empirical part. In the theoretical part we review the existing literature on the issues of using the internet, and social networks primarily, while to the empirical part it is performed a quantitative research. Our work is divided into nine chapters in total, of which the first seven are the theoretical part and the rest of them the empirical part. The first chapter refers generally to the internet, where we talk about historical data, the role it plays in human communication and statistics relating to its use in Greece. The second chapter focuses on social networks, which lists the definitions of the social network, social networking, and the advantages and disadvantages they have. Chapters from the third until the seventh, are dedicated each one to a social network and in particular in order, on Facebook, twiter, google plus, instagram and linkedin respectively. In the chapter that follows we present the results of empirical research, that was conducted on a sample of 250 people in order to study their views on the social networks and the degree of use. The research results are presented separately for each question in tables and charts, followed by a small commentary for every one of them. Highlights of the survey and the entire work, are summarized and reported to the ninth and final chapter.