Περίληψη:
Η ταχεία εξέλιξη των social media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην ενίσχυση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του διαδικτύου έχει επιφέρει κρίσιμες αλλαγές στις συμπεριφορές των ατόμων και γενικότερα, στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν, αγοράζουν ή αντλούν πληροφορίες από αυτό.
Τα social media, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην διεθνή αγορά, λόγω της αυξανόμενης χρήσης του διαδικτύου. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος, που έχουν στραφεί όλες οι επιχειρήσεις στην διαφήμιση τους μέσω του διαδικτύου. Στόχος των επιχειρήσεων, είναι η ενημέρωσή τους για τις απόψεις των καταναλωτών, αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που εμπορεύονται, αυξάνοντας την δημοτικότητα και κατ’ επέκταση την κερδοφορία τους.