Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Ξενοδοχεία"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Ξενοδοχεία"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Νωτούδας, Χρήστος; Στεργιόπουλος, Χρήστος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2010)
  • Κοντακτσής, Θανάσης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2006)
    Η εργασία αναφέρεται στην ανέγερση και τον τρόπο κατασκευής μιας ξενοδοχειακής μονάδας επιπλωμένων διαμερισμάτων τριών αστέρων δυναμικότητας 32 κλινών, στο Δημοτικό Διαμέρισμα Κρυονερίου του Δήμου Νεβρόπολης Αγράφων, στη ...
  • Σταυρουλάκη, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2011-03)
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται αναφορά για τον Παγκόσμιο Τουρισμό, τον Ευρωπαϊκό Τουρισμό και τέλος για τον Ελληνικό Τουρισμό. Αναλυτικότερα, παρουσιάζονται στατιστικά στοιχειά για τον Τουρισμό της Κρήτης και ιδιαίτερα ...
  • Λεμονής, Δημήτριος; Χριστόπουλος, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-12)
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον όποιο οργανώνονται και εφαρμόζονται οι πρακτικές του μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο Ολύμπια. Για την άντληση των ερευνητικών δεδομένων χρησιμοποιήθηκε διπλή ...
  • Πιστόλα, Ελένη; Αγάκου, Αμαλία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Η παρούσα εργασία έχει στόχο την παρουσίαση του ξενοδοχείου Astir Egnatia Alexandroupolis μέσα από τις στρατηγικές και το μίγμα μάρκετινγκ που εφαρμόζει. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται είναι η προσωπική συνέντευξη του ...
  • Σταθοπούλου, Κυριακή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2006-12)
    Στη συγκεκριμένη εργασία αναλύεται η σημασία του τουρισμού, τα είδη του και οι οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις του, στην ανάπτυξη μιας χώρας. Παρουσιάζονται οι απαιτούμενες προϋποθέσεις για την ίδρυση και τη λειτουργία ...
  • Παπαδοπούλου, Ευαγγελία; Φελώνη, Αικατερίνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-05)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη σημασία του μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζεται το τουριστικό μάρκετινγκ. Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του μάρκετινγκ που εφαρμόζεται από το ...
  • Βαγιόπουλος, Βασίλειος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Η εργασία αυτή πραγματεύεται τον τρόπο οργάνωσης των σύγχρονων επιχειρήσεων και συγκεκριμένα εστιάζει στο οργανόγραμμά τους. Ως γνωστόν, το οργανόγραμμα αποτελεί την γραφική απεικόνιση μιας επιχείρησης, βάσει του οποίου ...
  • Πιανταρίδου, Ναταλία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-05)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την σημασία του μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζεται το τουριστικό μάρκετινγκ σε μια ξενοδοχειακή μονάδα. Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του μάρκετινγκ ...
  • Αγραφιώτου, Ερατώ (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-12)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στις τουριστικές επιχειρήσεις που αποτελούν την ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και έχει σκοπό τη μελέτη του μάρκετινγκ του ξενοδοχείου "Mandrino", που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη. Η ...