Περίληψη:
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την σημασία του μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζεται το τουριστικό μάρκετινγκ σε μια ξενοδοχειακή μονάδα. Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του μάρκετινγκ που εφαρμόζεται από το ξενοδοχείο Mediterranean Palace που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη και ο τρόπος με τον οποίο το αντιλαμβάνεται και το υλοποιεί. Για την εκπλήρωση των παραπάνω εφαρμόστηκε η μελέτη περίπτωσης και τα δεδομένα αντλήθηκαν από πρωτογενή έρευνα και δευτερογενή στοιχεία. Η πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε με συνέντευξη από την υπεύθυνη των δημοσίων σχέσεων του ξενοδοχείου, ώστε να προσδιοριστούν οι δραστηριότητες, οι διαδικασίες λήψης αποφάσεων και οι επιλογές του ξενοδοχείου σε θέματα του μάρκετινγκ, ενώ τα δευτερογενή στοιχεία συλλέχθηκαν από έντυπο και διαδικτυακό υλικό. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το συγκεκριμένο ξενοδοχείο αντιλαμβάνεται τις ανάγκες της αγοράς. Επίσης χρησιμοποιεί εντατικά το διαδίκτυο ως ένα εργαλείο για την προσέλκυση νέων πελατών αλλά και την διατήρηση μιας ισχυρής πελατειακής βάσης. Τέλος αναγνωρίζεται ότι οι ανάγκες και οι επιθυμίες των πελατών αποτελούν το βασικότερο στοιχείο για την δημιουργία και υλοποίηση κάθε επιτυχημένου σχεδιασμού του.