Περίληψη:
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη σημασία του μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζεται το τουριστικό μάρκετινγκ. Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του μάρκετινγκ που εφαρμόζεται από το ξενοδοχείο Larissa Imperial, το οποίο εδρεύει στην ευρύτερη περιοχή της Λάρισας. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η ανάλυση περιεχομένων με άντληση στοιχείων από πρωτογενή έρευνα και δευτερογενή στοιχεία. Η πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε με συνέντευξη από την Room Division Manager Τουρτούνη Βασιλική, ώστε να προσδιοριστούν οι δραστηριότητες, οι διαδικασίες λήψης αποφάσεων και οι επιλογές του ξενοδοχείου σε θέματα του μάρκετινγκ, ενώ τα δευτερογενή στοιχεία συλλέχθηκαν από έντυπο και διαδικτυακό υλικό. Τέλος αναγνωρίζεται ότι οι ανάγκες και οι επιθυμίες των πελατών αποτελούν το βασικότερο στοιχείο για την δημιουργία και υλοποίηση κάθε επιτυχημένου σχεδιασμού του ξενοδοχείου.