Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Τίτλο

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Τίτλο

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Λαγούδης, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Στα πλαίσια του εμπορικού ανταγωνισμού που επικρατεί και στη συνεχή προσπάθεια των επιχειρήσεων να αντέξουν σε αυτόν τον ανταγωνισμό υιοθετούνται νέες μέθοδοι. Στα πλαίσια λοιπόν αυτών των προσπαθειών αναπτύχθηκε το ...
  • Κιτσικίδου, Μαρία; Τιάκα, Δωροθέα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2007)
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τις διαδικασίες, τα συστήματα και τα χαρακτηριστικά όλων των εμπλεκομένων για την επιτυχημένη πραγματοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στόχος της είναι να αναλύσει την ηλεκτρονική ...
  • Γιλτίδης, Γεώργιος; Μάρκου, Αθανάσιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-06)
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο με την κατακόρυφη ανάπτυξη και διάδοση του διαδικτύου, με τη πρόοδο της τεχνολογίας και την ενσωμάτωση εύχρηστων προγραμμάτων και περιβαλλόντων πλοήγησης, σε συνδυασμό με την ενσωμάτωση αυτών σε ...
  • Κεσίδου, Κριστίνα; Εικοσιδυός, Σπυρίδων (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-05)
    Η εργασία έχει τίτλο «ηλεκτρονικό εμπόριο» και αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, δίνεται ο ορισμός του ηλεκτρονικού εμπορίου και περιγράφεται η ιστορία του. Έπειτα, ...
  • Εμμανουηλίδου, Παναγιώτα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 1000)
  • Ζήση, Αικατερίνη; Μουστάκα, Ειρήνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
    Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι ενδιαφέρον γιατί έχει να κάνει με ένα αντικείμενο το οποίο κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος, σε μια σημαντική πτυχή της ανθρώπινης καθημερινότητας, όπως είναι η κατανάλωση. Ο ...
  • Παπαδοπούλου, Ευαγγελία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-09)
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύουμε τις βασικές έννοιες του ηλεκτρονικού εμπορίου, της διαφήμισης και της προώθησης μιας επιχείρησης. Στη συνέχεια διενεργούμε μια μελέτη περίπτωσης σε πραγματική επιχείρηση για να ...
  • Τσιφιντάρης, Αθανάσιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-03)
    Στην παρούσα εργασία γίνεται μελέτη και περιγραφή του σημείου σύγκλισης του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (E-Commerce) με την αλυσίδα εφοδιασμού (Supply Chain) και με τα logistics. Στο πνεύμα του σχολίου που συχνά ακούγεται ότι ...
  • Τάγκα, Ευανθία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-05)
    Η εργασία αυτή εστιάζει στο διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό επιχειρείν. Τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων. Το διαδίκτυο προσφέρει στις επιχειρήσεις νέες δυνατότητες ανάπτυξης. Ο επιχειρηματικός ...
  • Καλόφας, Αριστείδης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο το ηλεκτρονικό εμπόριο εφαρμόζεται από τις τράπεζες μέσα από το internet banking. Παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των διαδικτυακών ...
  • Μοσχοβίδου, Ευγενία; Πύρου, Κυριακή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μια προσπάθεια εισαγωγικής προσέγγισης του θέματος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και των ηλεκτρονικών τρόπων πληρωμής. Ο αυξημένος ανταγωνισμός, που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια, ωθεί τις ...
  • Παπαδόπουλος, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-05)
    Η πρόοδος δημιούργησε νέα πλαίσια που ξεφεύγουν από αυτά των συμβατικών αγορών. Οι ηλεκτρονικές αγορές, το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ δημιούργησαν νέες ευκαιρίες τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και ...
  • Καουσλίδης, Δημήτριος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Στις μέρες μας όλο και μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού προβαίνει σε αγορές μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου για υλικά ή άυλα αγαθά. Η παρούσα εργασία εξετάζει τους κινδύνους του ηλεκτρονικού εμπορίου και την βελτίωση της ...
  • Προδρόμου, Θεοδώρα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-12)
    Τα τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει κάνει έντονη την εμφάνισή του στον κλάδο της υγείας και του φαρμάκου, με τη δημιουργία των ηλεκτρονικών φαρμακείων, μέσω των οποίων διακινούνται παραφαρμακευτικά προϊόντα, ...
  • Νασουφίδης, Παναγιώτης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-05)
    Πρόκειται για το άνοιγμα ενός νέου καινοτόμου ηλεκτρονικού καταστήματος παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων. Στην εργασία θα αναλυθεί η θεωρία του ηλεκτρονικού επιχειρείν αλλά και του ηλεκτρονικού εμπορίου παρουσιάζοντας τα ...
  • Κεχαγιόγλου, Κωνσταντίνος; Σωτηρούδα, Ευαγγελία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο την περιγραφή του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Γίνεται ανάλυση των δυο αυτών εννοιών και αναφέρονται τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα καθώς και ...
  • Καντεμερίδης, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Οι εξελίξεις σε μια τόσο σύγχρονη εποχή όπως η σημερινή έχει αλλάξει τα δεδομένα σε αρκετούς κλάδους. Ο κύριος στόχος της εργασίας είναι η μελέτη των τεχνικών και μεθόδων του Μάρκετινγκ αλλά και των εργαλειών του μίγματος ...
  • Τζελέπη, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει τον τρόπο και τα μέσα, με τα οποία οι επιχειρήσεις προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσω διαδικτύου, στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε ...
  • Ζαχαρίου, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2012)
    Το Ηλεκτρονικό Παρουσιολόγιο είναι μια πτυχιακή η οποία αναπτύχθηκε, για να υποβοηθήσει την καθημερινή παρακολούθηση παρουσιών των φοιτητών στα εργαστήρια της σχολής. Θα μπορούσε, επίσης, να χρησιμοποιηθεί για κάθε ...
  • Σωφρόνης, Φώτιος; Δαμπρατζίδης, Χαράλαμπος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 1000)
    Το παρόν project αναφέρεται στην υλοποίηση ενός Ηλεκτρονικού Πρακτορείου ΠΡΟ-ΠΟ. Η έμπνευση για το θέμα αυτό ήρθε από τον επιτακτικό καιρό που διανύουμε και την επέλαση της τεχνολογίας να «βιάζει» τα πράγματα στην ...