Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο την περιγραφή του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Γίνεται ανάλυση των δυο αυτών εννοιών και αναφέρονται τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα καθώς και κάποια από τα χαρακτηριστικά τους. Έπειτα αναφερόμαστε σε έναν από τους μεγαλύτερους ιστότοπους που ασχολείται με το ηλεκτρονικό εμπόριο το e-bay. Επίσης διενεργήσαμε μια έρευνα που αφορούσε το διαδίκτυο και τις συνήθειες των ατόμων που το χρησιμοποιούν. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι χρήστες του διαδικτύου εμπιστεύονται τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και είναι ικανοποιημένοι από τις αγορές τους. Τέλος φαίνεται πως είναι γνώστες του e-bay και πως το εμπιστεύονται για της αγορές τους.
This thesis developed in order to describe the issue of electronic marketing and electronic commerce. It includes the analysis of those two concepts and a reference of their advantages and disadvantages as well as some of their characteristics. After that there is a part dedicated to the most accomplished web site for electronic commerce the eBay. We also conducted a research about the internet and the habits of the people who uses it. The results of this research indicated that users of the internet trusts the electronic transactions and they are satisfied by their purchases. Finally it seems that they are all familiar with the site of eBay and they trust it.