Περίληψη:
Στις μέρες μας όλο και μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού προβαίνει σε αγορές μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου για υλικά ή άυλα αγαθά. Η παρούσα εργασία εξετάζει τους κινδύνους του ηλεκτρονικού εμπορίου και την βελτίωση της ασφάλειας των συναλλαγών για επιχειρήσεις και καταναλωτές. Αρχικά αναφέρονται βασικές έννοιες του ηλεκτρονικού εμπορίου, των κινδύνων των ηλεκτρονικών συναλλαγών και των τρόπων αντιμετώπισής τους. Στην συνέχεια παρουσιάζονται οι τρόποι με τους οποί¬ους θα μπορεί ένας πελάτης να αναγνωρίσει τα στοιχεία της ασφάλειας που παρέχονται από τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις. Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα έρευνας με χρήση ερωτηματολογίου σε ελληνικές επιχειρήσεις για τους κινδύνους και την ασφάλεια του ηλεκτρονικού εμπορίου. Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι όλες οι ηλεκτρονικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κάποιο πρωτόκολλο ασφαλείας, από τις οποίες οι περισσότερες δέχονται απειλές / κινδύνους μια φορά το εξάμηνο και έχουν κάποιο κενό στην ηλεκτρονική ασφάλειά τους.