Προπτυχιακές εργασίες: Πρόσφατες υποβολές

  • Τοπαλίδου, Θεανώ (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η εταιρεία DMN SPORT. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Η μέθοδος που ...
  • Παπαδοπούλου, Βαλεντίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην εφαρμογή του μάρκετινγκ σε μια εταιρία. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή και παρουσίαση της στρατηγικής και των τακτικών του μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρία Μαλλιάρης ΑΕΒΕ ...
  • Παγκάλου, Γαρυφαλιά (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-11)
    Το οργανόγραμμα, ως η γραφική απεικόνιση της ιεραρχικής δομής μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού, συνεπικουρεί στην απεικόνιση βασικών στοιχείων της επιχείρησης, όπως πληροφορίες για την δομή των τμημάτων, των ιεραρχικών ...
  • Νέδος, Απόστολος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-11)
    Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς, ως διαδικασία, στοχεύει στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων αγαθών και υπηρεσιών της εκπαίδευσης, του εκάστοτε εκπαιδευτικού οργανισμού κι ...
  • Μαργαρίτη, Μαργαρίτα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ δημοφιλή μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου και ένας συνεχώς αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων αξιοποιούν τις δυνατότητες που προσφέρουν ως εργαλεία μάρκετινγκ και διαφήμισης και για ...