Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Instagram"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Instagram"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Αποστολίδου, Αντωνία-Ελένη; Μωϋσιάδης, Λάζαρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Η έννοια του Instagram, ορίζεται ως μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να κάνουν κοινή χρήση φωτογραφιών /βίντεο και τους επιτρέπει να συλλέγουν και να μοιράζονται φωτογραφίες και μικρά ...
  • Στράντζαλης, Ιωάννης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να εξετάσει τη χρήση του Instagram από ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις. Η μεθοδολογία της έρευνας βασίστηκε στην μηνιαία παρακολούθηση των κινήσεων 50 ελληνικών εμπορικών επιχειρήσεων, όσον ...
  • Μανάφης, Μάλαμας (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-02)
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ιδιαίτερα το Facebook, το Twitter και το Instagram είναι πολύ δημοφιλή στους νέους. Η εργασία στοχεύει στη διερεύνηση της συχνότητας χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους νέους, ...
  • Νούλικας, Νικόλαος; Σταματάκης, Θωμάς (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-05)
    Το Instagram είναι μία δημοφιλής mobile social εφαρμογή και μία υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης, η οποία επιτρέπει τη λήψη και το διαμοιρασμό φωτογραφιών, βίντεο και stories, ενώ οι άλλοι χρήστες μπορούν να αντιδράσουν με ...
  • Παρασχάκη, Αικατερίνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Ένα από τα πιο διαδεδομένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο και στην Ελλάδα είναι το Instagram. Η εργασία μελετά τα κίνητρα ...
  • Μαρτασίδη, Χριστίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-08)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τα κοινωνικά δίκτυα ως προς την χρήση τους και την άποψη που έχουν τα άτομα για αυτά. Η εργασία αποτελείται από θεωρητικό και εμπειρικό μέρος. Στο θεωρητικό μέρος γίνεται ...
  • Κώτογλου, Στέργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή έχει ως βασικό στόχο να ερευνήσει την επίδραση που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα σήμερα, στην συμπεριφορά του ανθρώπου ως καταναλωτή αλλά και κατά πόσο ο καταναλωτής επικροτεί την προώθηση προϊόντων και ...
  • Τζάκη, Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-05)
    Τα τελευταία χρόνια με τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας παρατηρούμε μια τάση του σύγχρονου ανθρώπου για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Όπως όλοι οι κλάδοι έτσι ...
  • Πάτσικας, Δημήτριος; Τσαουσίδου, Έλενα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισχωρήσει για τα καλά στη ζωή μας και περιλαμβάνουν όλες τις ηλικίες, καθώς και η χρήση τους αλλά και η πρόσβαση σε αυτά είναι πολύ εύκολη και φτηνή, καθώς όλες οι σύγχρονες συσκευές ...