Περίληψη:
Τα τελευταία χρόνια με τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας παρατηρούμε μια τάση του σύγχρονου ανθρώπου για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Όπως όλοι οι κλάδοι έτσι και ο φαρμακευτικός δεν μπορούσε να μείνει αμέτοχος σε αυτή την πρόκληση.
Σκοπός της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους φαρμακοποιούς, πόσο συχνά τα χρησιμοποιούν, ο λόγος που τα χρησιμοποιούν πχ για την προβολή του φαρμακείου τους, την διαφήμιση και την προβολή και την προώθηση των προϊόντων που έχουν στο χώρο του φαρμακείου τους. Καθώς επίσης αν τα χρησιμοποιούν για να δώσουν συμβουλές υγείας, για να ενημερώσουν τους ασθενείς και πελάτες τους.
Αρχικά θα αναφέρουμε τι είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ποια είναι. Στη συνέχεια θα αναφέρουμε πώς τα χρησιμοποιούν οι φαρμακοποιοί. Στο τέλος του θεωρητικού μέρους θα παρουσιαστεί η αναγκαιότητα της χρήσης των συγκεκριμένων μέσων από τους φαρμακοποιούς. Στο πρακτικό μέρος θα γίνει παρουσίαση του τρόπου που επιλέχθηκε προκειμένου να διερευνηθούν οι στάσεις και οι απόψεις των φαρμακοποιών για τη χρήση τους. Στην συνέχεια θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της έρευνας, θα γίνει σχολιασμός των αποτελεσμάτων. Ο σχολιασμός θα βοηθήσει στην εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους φαρμακοποιούς