Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Ανταγωνιστικότητα"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Ανταγωνιστικότητα"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Σπανόπουλος, Αλέξανδρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-05)
    Στην εργασία αυτή επιχειρούμε να δείξουμε τι είναι brand, ποια είναι η αξία του, τα οφέλη της χρήση του και πώς δημιουργείται ένα ισχυρό brand χρησιμοποιώντας διάφορες μεθόδους και στρατηγικές. Συνεχίζοντας δείχνουμε ...
  • Δράντζιου, Ολυμπία; Καραγάτσογλου, Πολυξένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Η επιχειρηματικότητα αποτελεί τον κυριότερο άξονα ανάκαμψης της οικονομίας, ιδιαιτέρα στην σημερινή εποχή λόγω της οικονομικής ύφεσης που διέρχεται η χώρα μας. Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει την ...
  • Αμπαδογιάννης, Αλέξανδρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Αντικείμενο αυτής της μελέτης είναι να προσδιορίσει την θέση της Ελλάδος σε σχέση με τις άλλες Μεσογειακές χώρες στον χώρο του τουρισμού, μέσα στο κλίμα του έντονου ανταγωνισμού που υπάρχει στον τομέα αυτό. Αναλύουμε τα ...
  • Κυρατζής, Ευάγγελος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-04)
    Η εργασία μελετά την εφαρμογή του ISO9001 στην ALUMIL. Τα τελευταία χρόνια πολλές ελληνικές επιχειρήσεις εφαρμόζουν προηγμένα συστήματα διαχείρισης ποιότητας, καθώς διασφαλίζουν υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, ...
  • Τελιούσης, Γεώργιος-Φοίβος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Στον σύγχρονο ξενοδοχειακό κόσμο που διακρίνεται για την διαρκώς αυξανόμενη ανταγωνιστικότητα του, οι νέες ιδέες και η ικανότητα στην επικοινωνία και τις δημόσιες σχέσεις είναι από τα αξιοσημείωτα στοιχεία που ανοίγουν τον ...
  • Δημητρίου, Παναγιώτης; Ντάντος, Κωνσταντίνος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η μέτρηση της απόδοσης διαδικασιών Logistics σε επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα ερευνάται ο κλάδος των Third Party Logistics (3PL), τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που επιφέρουν και το ...
  • Κεχρινοπούλου, Χρυσούλα – Αικατερίνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-06)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει όλες τις κινήσεις της ευρωπαϊκής ένωσης περί δημιουργίας ανταγωνιστικών επιχειρήσεων και διάφορων μεθόδων για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας. Στο πρώτο κεφάλαιο ...
  • Στόικου, Κωνσταντίνα; Μανωλίδης, Ιωάννης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-05)
    Ο κύριος στόχος των δημοσίων σχέσεων είναι η διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης, ενός οργανισμού ή ενός ατόμου στα μάτια του κοινού. Η σπουδαιότητα των δημοσίων σχέσεων βρίσκεται στο γεγονός ότι αποτελούν απαραίτητη ...