Περίληψη:
Στον σύγχρονο ξενοδοχειακό κόσμο που διακρίνεται για την διαρκώς αυξανόμενη ανταγωνιστικότητα του, οι νέες ιδέες και η ικανότητα στην επικοινωνία και τις δημόσιες σχέσεις είναι από τα αξιοσημείωτα στοιχεία που ανοίγουν τον δρόμο για την επιτυχία.
Στην εργασία αυτή γίνεται μια προσπάθεια να κατανοηθεί η έννοια των δημοσίων σχέσεων, ο σκοπός τους και πως μπορούν να συμβάλλουν αν εκτελεστούν σωστά, στην ανάπτυξη μιας ξενοδοχειακής μονάδας. Ιδιαίτερη βάση, δίνεται στα πρόσωπα που εκτελούν τις δημόσιες σχέσεις, τα προσόντα αυτών, τις σπουδές τους, καθώς και τα καθήκοντα τους.
Ο ουσιαστικός σκοπός της εργασίας ακολουθεί αφού αναλυθούν τα παραπάνω, και αφορά στα εργαλεία των δημοσίων σχέσεων, τις μεθόδους και τα μέσα αυτών καθώς και τις προϋποθέσεις για την σωστή εκτέλεση τους.
Τα αποτελέσματα από την σωστή εκτέλεση των δημοσίων σχέσεων αναλύονται τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, με τελικό αποτέλεσμα να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα για το τι είναι οι δημόσιες σχέσεις στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και πως συμβάλλουν στην ανάπτυξη αυτών.