Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Ανταγωνισμός"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Ανταγωνισμός"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Αμπαδογιάννης, Αλέξανδρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Αντικείμενο αυτής της μελέτης είναι να προσδιορίσει την θέση της Ελλάδος σε σχέση με τις άλλες Μεσογειακές χώρες στον χώρο του τουρισμού, μέσα στο κλίμα του έντονου ανταγωνισμού που υπάρχει στον τομέα αυτό. Αναλύουμε τα ...
  • Παπαδοπούλου, Ιωάννα; Παπούτη, Μαρίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2006)
    Στη συγκεκριμένη εργασία αναλύεται η ανάγκη μιας μικρομεσαίας επιχείρησης να είναι ανταγωνιστική, οι τρόποι, οι διάφορες προσεγγίσεις και οι σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να ακολουθήσει, ώστε να μπορέσει να ανταπεξέλθει ...
  • Ευθυμιάδου, Όλγα; Καπετάνιου, Δήμητρα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 1998)
    Η αγορά και ο κόσμος του εμπορίου έχει τους δικούς του, οικονομικού χαρακτήρα, νόμους, οι οποίοι ρυθμίζουν τον μηχανισμό των τιμών, που έχει ως συνιστώσες τα μεγέθη: προσφορά, ζήτηση, παραγωγή και πώληση. Ο ακρογωνιαίος ...
  • Λιάπης, Σταύρος; Μπαλλάς, Χρήστος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-04)
    Σκοπός της πτυχιακής εργασίας , αποτελεί η εισαγωγή , εδραίωση και εξέλιξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην Ελληνική αγορά, εξετάζοντας ως μελέτη την περίπτωση του ΑΒ Βασιλόπουλου. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ...
  • Μασλαρινός, Γεώργιος; Αποστόλου, Κωνσταντίνος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2012)
    O κλάδος των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα βρίσκεται σε κομβικό σημείο καθώς παρουσιάζει πλέον σημαντικά δείγματα κορεσμού με τα επίπεδα διείσδυσης της σταθερής και κινητής τηλεφωνίας να αγγίζουν ή και να ξεπερνούν το 100%. ...
  • Τσίπας, Κυριάκος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-05)
    Η ανάπτυξη της τεχνολογίας επηρεάζει και μειώνει την δημοτικότητα των παραδοσιακών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης ενώ η οικονομική κρίση, έχει σημαντικό αντίκτυπο στην αποτελεσματική λειτουργία και κερδοφορία των επιχειρήσεων ...
  • Τσιούλας, Πασχάλης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο οργανώνεται και λειτουργεί το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας «Κτήμα Γεροβασιλείου». Μελετάται η φιλοσοφία, η στρατηγική και ο τρόπος με τον οποίο ...