Η ανάπτυξη της τεχνολογίας επηρεάζει και μειώνει την δημοτικότητα των παραδοσιακών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης ενώ η οικονομική κρίση, έχει σημαντικό αντίκτυπο στην αποτελεσματική λειτουργία και κερδοφορία των επιχειρήσεων του κλάδου. Μέσα από μια βιβλιογραφική ανασκόπηση παρατίθενται η ιστορική διαδρομή και η ανάπτυξη των ΜΜΕ στη Ελλάδα και κυρίως αυτών που για πολλά χρόνια διαδραμάτιζαν σπουδαίο κοινωνικό, πολιτικό, οικονομικό και πολιτιστικό ρόλο, διαμορφώνοντας παράλληλα αντιλήψεις και συμπεριφορές. Ωστόσο, η δυναμική τους, σταδιακά εξασθένησε τόσο λόγω των φαινομένων διαπλοκής όσο και λόγω των τεχνολογικών εξελίξεων που ανέδειξαν νέες μορφές διάχυσης της πληροφόρησης. Ωστόσο, παρά τα προβλήματα που προκαλεί η ύφεση, ο κλάδος των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης εξακολουθεί να είναι κλάδος υψηλού ανταγωνισμού και απαιτεί προσεκτικές και καλά σχεδιασμένες στρατηγικές για την κερδοφορία και επιβίωση των εμπλεκόμενων επιχειρήσεων.
Technological development influences and reduces traditional media,popularity while financial crisis, has a significant impact on the industry’s efficient operation and profitability. Based on literature,Medias’historical path and development in Greece, is listed and especially those that for many years played an important social, political, economic and cultural role, while forming attitudes and behaviors. However, their dynamics gradually weakened mainly due to the interdependence phenomena,while at the same time, technological developments have revealed new forms of information’s dissemination. However, despite the problems caused by the Greek economic crisis, the media sector is still considered a monopolistic industry that requires careful and well-designed strategies to retain profitability and survival of the enterprises involved.