Περίληψη:
Σκοπός της πτυχιακής εργασίας , αποτελεί η εισαγωγή , εδραίωση και εξέλιξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην Ελληνική αγορά, εξετάζοντας ως μελέτη την περίπτωση του ΑΒ Βασιλόπουλου.
Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της αλυσίδας και ταυτόχρονα, επεκτείνουν την ποικιλία και τις επιλογές του καταναλωτή. Πριν από περίπου τρία-τέσσερα χρόνια τα νοικοκυριά αντιμετώπιζαν με μεγάλη επιφύλαξη τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, κυρίως αναφορικά με την ποιότητα.
Τα επώνυμα προϊόντα σε σύγκριση με αυτά της ιδιωτικής ετικέτας υστερούν στην καλλιέργεια της αφοσίωσης του καταναλωτή, διότι αν και είναι πιστός στο προϊόν, δεν είναι στον λιανοπωλητή από τον οποίο το προμηθεύεται.
Βασικοί στόχοι της ΑΒ, στο νέο στρατηγικό πλάνο, ήταν αφενός η αύξηση της διείσδυσης στα μεσαία εισοδήματα, καθώς η ΑΒ είχε τη φήμη του πιο ακριβού σούπερ μάρκετ και αφετέρου η επέκταση στην περιφέρεια. Συγκεκριμένα για την αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος για την οποία οι καταναλωτές είναι αρκετά ικανοποιημένοι από την ποικιλία και ποιότητα προϊόντων, την εξυπηρέτηση και την φήμη της αλυσίδας, θα πρέπει να δοθεί έμφαση και στις τιμές και προσφορές, οι οποίες προτείνεται να μειωθούν λίγο ακόμη, διότι χαρακτηρίστηκαν ως υψηλές από τους καταναλωτές και παράλληλα να αυξήσουν τις προσφορές.