Πλοήγηση ανά Τίτλο

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Γκιουζέλη, Αντωνία; Ματσούκη, Πηγή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-12)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την σημασία του μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα με τον τρόπο τον οποίο εφαρμόζεται το τουριστικό μάρκετινγκ σε ένα πέντε αστέρων ξενοδοχείο. Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του ...
  • Αλεξανδρίδου, Ελισάβετ Χ. (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-12)
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τον τρόπο που εφαρμόζει το μάρκετινγκ το ξενοδοχείο Holiday Inn στη Θεσσαλονίκη, έπειτα από τη θεωρητική ανάλυση βασικών εννοιών του μάρκετινγκ γενικά και, ειδικότερα, ...
  • Τανούρη, Φωτεινή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνονται και εφαρμόζουν το μάρκετινγκ τα Λουτρά Πόζαρ, που εδρεύουν στο Ν. Πέλλας. Η εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος της ...
  • Καβουρτζικλή, Χαριτωμένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-11)
    Η εν λόγω πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται αρχικά στην επίλυση προβλημάτων γεωμετρικής κατασκευής με τη βοήθεια του μαθηματικού λογισμικού GeoGebra. Συγκεκριμένα στη δημιουργία ηλεκτρονικού αρχείου διδασκαλίας λύσης των ...
  • Τσακαλίδου, Αθηνά (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2010)
    H εργασία αυτή αποσκοπεί στην κατανόηση του φαινομένου του κραχ που έγινε το 1929 στην Αμερική αλλά και στις συνέπειες που είχε σε παγκόσμιο επίπεδο. Το 1929 χαρακτηρίζεται σαν την πιο δύσκολη χρονιά για τους Αμερικάνους, ...
  • Μητούσης, Χρήστος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2009-12-09)
  • Μανδουραράκη, Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο να παρουσιάσει το μείγμα marketing της εταιρίας Γ. Χρυσός-Λ. Σταματάκης Ε.Ε, που εδρεύει στο Νομό Λασιθίου και πιο συγκεκριμένα στο 3ο χλμ Ιεράπετρας-Γρα Λυγιας. Για την ...
  • Κοκκινόφτας, Κωστής (Εταιρεία Μελέτης και Έρευνας της Ιστορίας των Σερρών (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ.)Σέρρες, 2013)
  • Βλαχάκος, Πέτρος , 1959- (Ιστορική και Λαογραφική Εταιρία Σερρών - ΜελενίκουΑθήναι, 1998)
  • Λαζίδου, Όλγα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-04)
    Η εργασία αυτή πραγματεύεται τους λόγους που ώθησαν τη χώρα στην υπογραφή του Μνημονίου καθώς και τις επιπτώσεις που έχει αυτό στην αγορά εργασίας, εξαιτίας των σκληρών μέτρων που επιβλήθηκαν. Έμφαση δίνεται στην αισθητή ...
  • Κόκκινος, Γεώργιος Δ.; Μπέγκος, Αναστάσιος Ι. (Ιστορική και Λαογραφική Εταιρία Σερρών - ΜελενίκουΑθήναι, 2002)
  • Λιάος, Γεώργιος Ι. (Ιστορική και Λαογραφική Εταιρία Σερρών - Μελενίκου, 1957)
  • Ταχίνοσλης, Νικόλαος (Εταιρεία Μελέτης και Έρευνας της Ιστορίας των Σερρών (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ.)Σέρρες, 2013)
  • Ταχίνοσλης, Νικόλαος (Εταιρεία Μελέτης και Έρευνας της Ιστορίας των Σερρών (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ.)Σέρρες, 2010)
  • Ταχίνοζλης, Νικόλαος (Εταιρεία Μελέτης και Έρευνας της Ιστορίας των Σερρών (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ.)Σέρρες, 2016)
  • Ιορδανίδου, Νίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-03)
    Με την εργασία αυτή επιχειρείται μία προσέγγιση του νευρομάρκετινγκ. Κύριος στόχος της εργασίας αυτής είναι να μελετήσει ένα τμήμα του μάρκετινγκ, το νευρομάρκετινγκ και να βρει την σχέση με την επιστήμη του μάρκετινγκ και ...
  • Παπάζογλου, Βασίλης Ι. (Δημοτική Επιχείρηση Πολιτιστικής & Κοινωνικής Ανάπτυξης Σερρών (ΔΕΠΚΑ)Σέρρες, 1993)
  • Σταθοπούλου, Κυριακή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2006-12)
    Στη συγκεκριμένη εργασία αναλύεται η σημασία του τουρισμού, τα είδη του και οι οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις του, στην ανάπτυξη μιας χώρας. Παρουσιάζονται οι απαιτούμενες προϋποθέσεις για την ίδρυση και τη λειτουργία ...
  • Μπανασά, Κωνσταντίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-05)
    Ο βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει την έννοια του μάρκετινγκ το ξενοδοχείο Porto Zante Villas and Spa που εδρεύει στην Ζάκυνθο. Η εργασία χωρίζεται ...
  • Παπαδοπούλου, Ευαγγελία; Φελώνη, Αικατερίνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-05)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη σημασία του μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζεται το τουριστικό μάρκετινγκ. Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του μάρκετινγκ που εφαρμόζεται από το ...